Ska ni göra en enkät?
Japp, enkät (före under efter), plus mätning av BT, vid-behovs-mediciner och så intervjuer med personal.
Det låter galet ambitiöst men eftersom vi har hjälp med datainsamlingen så blir det nog bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ni göra en enkät?
Japp, enkät (före under efter), plus mätning av BT, vid-behovs-mediciner och så intervjuer med personal.
Det låter galet ambitiöst men eftersom vi har hjälp med datainsamlingen så blir det nog bra.
Det där känner jag igen mig i, känslan av att aldrig bli klar. Jag har ett hus att röja efter min pappa, ett hus som han bott i de senaste 50 åren. Även han gillade att spara på saker.Har ägnat några timmar under eftermiddagen åt att röja i lägenheten. Alltså. Jag förstår inte. Det känns som om jag spenderat massvis av timmar nu på att röja, och ändå ser det ut att vara ungefär lika mycket kvar... Ska försöka ta en liten stund varje ledig dag, annars kommer det aldrig bli klart.
Snart färdig med föreläsning två om kvantitativ metod.
Jag tycker "Pearsons produktmomentkorrelationskoefficient" säger ungefär allt.
Och jag är såååååååå tacksam för att min pappa inte var en hamster.Det kommer göra mitt jobb så mycket enklare.Det där känner jag igen mig i, känslan av att aldrig bli klar. Jag har ett hus att röja efter min pappa, ett hus som han bott i de senaste 50 åren. Även han gillade att spara på saker.
Spännande! Just enkäter är nog det enda tillfälle där jag faktiskt kan tänka mig att kvantitativa metoder i studentuppsatser är vettigt att använda sig av.
Annars hade du väl fått plocka fram sabelnMåste nog ändå säga att vinet som jag köpte, "Nashville Stories", var riktigt gott. Kryddigt, fylligt och lagom sötma (7 g socker). Dessutom fick jag rota fram korkskruven - himla tur att jag hittade den.....
Kvalitativt, tack!Snart färdig med föreläsning två om kvantitativ metod.
Jag tycker "Pearsons produktmomentkorrelationskoefficient" säger ungefär allt.
Aaah, gjorde precis klart en sådan vetenskaplig metodkurs, hatade den över hela mitt hjärta men jag tog mig igenom den helt okej! Jag kan säga att den tjocka boken "statistisk verktygslåda" var farligt nära att hamna i kaminen i december.