Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lätt att bli irriterad på Telia. Jag ringde förrförra veckan för att få en överlåtelseblankett på pappas telefon. Då stängde de av telefonen istället, och jag har fortfarande inte fått tillbaka den. Men fakturor skickar de glatt, trots att det inte fungerar.
Som jag har bråkat med telia genom åren, men tyvärr är det de som ändå fungerar bäst här. 36 min långt samtal, jag fick göra en fabriksåterställning och låsa på 3G för att se om det blir stadigare. Jag är tveksam men det är värt ett försök. Sen ser man reklam om 5 G och mest bara fnyser.
När vi hade adsl hade vi problem i ett års tid innan de äntligen kom och bytte stora delar av linan, men jag fick inte tillbaka pengarna på fakturorna innan det var klart eftersom problemen fortsatte :banghead:
 
Det är så tunga veckor just nu på jobbet, känner mig helt snurrig. Men i eftermiddag packar vi bilen och åker till stugan :heart Det är det allra bästa jag vet, i hela livet, att packa bilen efter en tung arbetsvecka. Köpa en cappuccino och en korv på macken, dra på lite bra musik och vara på väg upp till stugan tillsammans med hunden och sambon. Känslan av att ha en hel helg framför oss med vin framför brasan, långa skogspromenader och sovmornar. Då är jag som allra lyckligast.
 
Har varit en kaosvecka och har nyss avslutat två stenhårda möten.
Meddelade kollega och chef att i dag flexar jag ut tidigare - så det så. Beställt en halvtimmes massage direkt efter jobbet. Det behöver jag.

Sen blev jag hembjuden till kompis för middag, hen vet hur jag haft det ett tag nu och att jag har svårt med maten. Det konstiga är att tillsammans med pappa eller kompisen lyckas jag alltid äta oavsett hur kaosartat det är inombords - så i kväll ska jag äta massa god mat :love:
 
Jag har beställt ett lock till golvbrunnen i stallet, är rädd att någon fastnar med broddarna i de fyrkantiga hålen, googlade sönder internet utan att hitta något lämpligt så jag ringde en lokal firma som lovade att göra ett lock åt mig.
Nu tycker jag att jag kan göra helg :D
 
Det är lätt att bli irriterad på Telia. Jag ringde förrförra veckan för att få en överlåtelseblankett på pappas telefon. Då stängde de av telefonen istället, och jag har fortfarande inte fått tillbaka den. Men fakturor skickar de glatt, trots att det inte fungerar.
Överlåtelseblankett??
 
Går verkligen jättebra att skriva min examinationsuppgift, jag har hittat en sommarstuga på hemnet, surfat på buke, kollat pintrest och spelat mobilspel. Men jag har fått ner namnet på artikeln och författarna, det är ändå ett steg framåt från ett vitt papper. Skönt att jag strax har lektion med mina elever, det ger lite mer än surfning. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 802
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp