Jag var lite medvetet elak mot Stockholm snöröjningsförmåga.
Snösvängen i Sthlm skulle köra fast om de skulle försöka snöröja i Norrland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var lite medvetet elak mot Stockholm snöröjningsförmåga.
Hoppas inte det, har verkligen inte råd med nya glasögon nu. Men ja, det vore skönt att slippa huvudvärken..
Wtf. Du får det snyggare på första försöket än vad vi får det här efter ungefär sjuhundra försök (men jösses så gott det är!). Hur gör du för att få det så snyggt?
Tack för tipset!Boka på Synoptik innan sista januari, de har rabatt (jag har precis bokat själv).
Det är inte en förolämpning om det är santSnösvängen i Sthlm skulle köra fast om de skulle försöka snöröja i Norrland
Tricket med maki eller futomaki är att ha en bra matta att rulla med samt trycka ordentligt hårt, annars faller de sönder. Och givetvis öva... mina brukar bli godtagbara men då har jag övat sedan 1994, de var inte så vackra i början
Ja. Foder till mina fiskar.Hur städar man hos gråsuggor? Är det foderdjur?
Oj ! Här är det tropiska -4 grader bara.....tack och lov.....-18,5 grader idag, friskt Hästarna fick extra hö till frukost. Tror egentligen inte dom behöver det eftersom dom får hö såpass ofta, var 4e timme hela dygnet. Sist det var såhär kallt och jag gav extra åt dom ju inte ens upp allt Jaja, nu vet jag att dom klarar sig iallafall.
Har slängt i mig frukost och kollat mejlen. Ska väcka barnen snart så dom hinner äta frukost innan vi ska till stan för covidtest på äldsta som fick feber igår. Febern försvann dock snabbt men bättre att testa så vet man.
Oj ! Här är det tropiska -4 grader bara.....tack och lov.....
Jo, en sån matta finns här, och jag trycker hårt. Ramlar sönder gör de inte, men de blir inte sådär snygga ändå Får ordna bildbevis nästa gång...Tricket med maki eller futomaki är att ha en bra matta att rulla med samt trycka ordentligt hårt, annars faller de sönder. Och givetvis öva... mina brukar bli godtagbara men då har jag övat sedan 1994, de var inte så vackra i början
Viktigt med rätt ris också! Och att det tillagas på rätt sätt för att vara sticky and luftigt. Sedan en riktigt vass kniv och att inte lägga i för mycket 'fyllning' (det jag alltid gör fel) innan man rullar. Tråkiga är att man inte kan spara det för länge utan det är riktig färskvara. Fasiken nu vill jag ha sushi!