Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wtf. Du får det snyggare på första försöket än vad vi får det här efter ungefär sjuhundra försök (men jösses så gott det är!). Hur gör du för att få det så snyggt?
Wtf. Du får det snyggare på första försöket än vad vi får det här efter ungefär sjuhundra försök (men jösses så gott det är!). Hur gör du för att få det så snyggt?
Haha, en sån har jag inte sett förut! Vilken grejJag fick en sushi-zooka;
Visa bifogad fil 63974
av min man något år när han tyckte jag lagade sushi ofta. Det är lite fusk, men det blir faktiskt himla bra och är löjligt enkelt!
För om min man glömmer att fylla i tider på barnen, då får han tipset att be mig göra det.
Vilka fantastiska tips, det är så bra när man får konkreta idéer på hur man kan fixa saker!Om barnen glömmer ute kläder då får mannen tipset att be mig packa ner kläder.
Min häst är lågställd, så jag har satt fast nya tömringar längre ned så att de inte drar bettet uppåt. Fick tips av Anders Eriksson att göra så.@parellikusken på din bild, vart går tömmarna? Ser inte att de går genom vanliga ringarna, hade du dem på något annat vis?
Backen vid huset är dock inte plogad och sandad. Den glöms jämt bort, så det ska bli spännande att se hur många budbilar som kommer fastna där idag. Igår satt en UPS-bil fast. Han fick dock skylla sig själv som körde ner där mitt under ”snöstorm”. Där kom dock en granne ut rätt snabbt med instruktioner om var sandlåda och öskar finns.
Ja, så nu fick jag ett sms tillbaka att de ska sätta min man först i telefonen. Känner verkligen att budskapet gått fram Tänker inte svara, men varför måste man dela i ett och två? Ett sms går att skicka till båda, de ringer nämligen sällan. Inte ens när sonen råkade ut för en mobbningsincident i veckan där han skrapat upp halva ansiktet på isen så hörde de av sig. Sonen hade ljugit om vad som skett, men tycker att de kunde ringt och berättat att sonen skrapat upp ansiktet. Det är anledningen till att sonen är hemma, eftersom han har jätteont.Vilka fantastiska tips, det är så bra när man får konkreta idéer på hur man kan fixa saker!
Det är lätt att bli irriterad på Telia. Jag ringde förrförra veckan för att få en överlåtelseblankett på pappas telefon. Då stängde de av telefonen istället, och jag har fortfarande inte fått tillbaka den. Men fakturor skickar de glatt, trots att det inte fungerar.Har pratat med en på supporten på telia, vi gjorde en fabriksåterställning och sen skulle han koppla mig till en kollega, kollegan är visst inte sugen på att prata med mig för jag har bara "tut tut" i väntan på svar. Så frågan är hur lång tid man ska ge det hela, jag har annat att göra också idag än sitta i telefonkö med telia eftersom deras nätverk inte räcker till. Så härligt, lägger till telefonlinorna, konstaterar att det inte går att dra fiber för det blir för dyrt och hänvisar till masterna och 3-4 G och sen rycker på axlarna och säger hoppsan ja det är lite hårt tryck på masterna.