Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att tfn ska plinga till med pinkod till instabox. Beräknad tid är 14:40. Kl 15 ska jag se Vem dömer Amy så hinner nog inte hämta paketet innan dess. Vill ha nuuuuu! Har beställt nicks godis när jag ändå behövde apoteksgrejer.
Just nu är det dr Phil. Ett par tjafsar om nåt.
Är hungrig.
 
Älskar verkligen mina elever, en ringde upp och ville prata en stund eftersom hen behövde få prata med en människa. Så vi pratade om böcker och tipsade varandra om litteratur. :heart Sen har jag en bunt som skickar olika frågor via chatten och vi konstatera hela gänget att det ska bli härligt att ses på måndag eftersom det är planerat att de ska komma in till skolan då. :heart
 
Nu har vi varit ute och lekt, åkt bob och gosat med hela kaninhögen :) Ungarna satte sig för att slappa när vi kom in så jag passar på att jobba klart för denna vecka. Sen måste jag städa lite innan jag ska laga middag. Det är gött med sol men det syns hur skitiga golven är då 😅
 
När man får skotta fram bilen, pulsa i snön och ena 70-vägen här är som en tvättbräda att köra på så 40 km/h är typ maxhastighet, hästen har istappar i pälsen, då är det riktig vinter! Äntligen, det har vi inte haft på två år så jag njuter fullt ut av hur fantastiskt vackert det är när solen dessutom skiner :love:. Frågan är bara varför inte detta kom lagom till julhelgen meeen men :D.
 
Har ägnat några timmar under eftermiddagen åt att röja i lägenheten. Alltså. Jag förstår inte. Det känns som om jag spenderat massvis av timmar nu på att röja, och ändå ser det ut att vara ungefär lika mycket kvar... Ska försöka ta en liten stund varje ledig dag, annars kommer det aldrig bli klart.
 

Det blev försent att gå ut och handla, tänker inte ta bussen till Liljeholmen en fredag eftermiddag efter lön. Det får bli imorgon på morgonen istället.
 
Har ägnat några timmar under eftermiddagen åt att röja i lägenheten. Alltså. Jag förstår inte. Det känns som om jag spenderat massvis av timmar nu på att röja, och ändå ser det ut att vara ungefär lika mycket kvar... Ska försöka ta en liten stund varje ledig dag, annars kommer det aldrig bli klart.

Det är mycket en människa hinner samla på sig under en livstid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 802
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp