Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, tanken var att bara måla med ny färg ovanpå den vita tapeten. Sen råkade jag dra lite i ett löst hörn och ... Nu tror jag att jag 1. har skapat mig ett väldigt mycket större projekt och 2. kanske ska läsa på lite om hur man tar ner tapeter.
20210129_184534.webp
 
Äsch och dubbeläsch, har varit ute och flyttat på allt i stora frysen, för att den ska frostas av under natten, och lyckats knäcka till ryggen - den gör ont när jag rör mig :down:
Nu har jag planterat mig i skönaste fåtöljen och hittat en skön sittställning iallafall. Men hur ska jag nu kunna stämma min fina elbas :arghh:
 
Här hemma åt vi tacos idag och hamstern som har sin bur nära köksbordet var väldigt nyfiken och kom ut från huset och tiggde mat. Han är ju så sjukt söt så självklart fick han några majskorn. Då blev han nöjd, tog in dom i huset och gick och la sig igen.
Trodde inte jag skulle tycka om att ja hamster så mycket som jag gör. ❤🐭
 
Hemma. Har varit på massage, ätit mig proppmätt med bästa kompisen och löst lite olika kluriga chiffer. Inte för att min hjärna var 100% redo att lösa chiffer men jag fick i alla fall fokusera på något helt annat en stund.

Ska snart gå och lägga mig och hoppas jag får sova ordentligt.
 
Gick precis hem från mormor och mötte den ett par år yngre grannen på vägen. Han hade en cigg i ena handen och systempåse i andra. Vi bytte några artighetsfraser innan han önskade mig en bra fredagskväll. Visst visst tänkte jag och gick hem och la mig, min fredag är redan slut! 🙃
 
Blev en lång tupplur efter stallet 😂🤷🏻‍♀️ Två timmars sömn tog ut sin rätt till slut.

Körde lite med massage grejen på Farbror Trul, sen när jag släppte ut honom i hagen igen så härja han på rejält :banghead: Såg framför mig alla brodd tramp och små sår ... Hans husse har inte lagt värst mkt tid på hans träning i vinter och efter han trampa sönder sig själv och sen fick en hovböld/vricka benet så har han fått vila igen i 3 veckor ... De kryper i skinnet på honom. Ibland önskar jag att hans husse kunde lita på att jag vet vad jag gör efter 3 års hårda studier och Praktik i travstall plus typ 20 år med hästar. Men nej ...Inte lätt när man inte drar jämt med en förälder. Men Trulis han tyr sig till mig, konstigt nog ..

Nej dags och sova igen då, trött så in i bomben.
CB07F887-B001-422A-979C-7F64DBDBEC0F.webp
 
Du kan jamma med @Fruentimber och hennes spontanköpta flygel :D

Das fylleflygel! :love:

En gammal festbekant undrade varför jag inte bara kunde nöja mig med en fylle-kebab. Svarade att det tyvärr var omöjligt när man bor i obygden, 4 mil från pizzerian. "Jaha, men en flygel var lättare?!" Ja, den får jag ju levererad till dörren av DHL? :confused::D

Disclaimer: DHL kör tyvärr inte ut en kebabtallrik.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 060
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 802
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp