Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jäkla gullig! ❤
Så jäkla gullig! ❤
Är hon släkt med dina tidigare? Det hade jag missatJa, hon är söt när hon inte leker marodör Hon är ungkatt så hon är rätt galen... men enormt tillgiven och gosig, precis som sin mamma och moster
Jag brukar vara skeptisk till katter, mest träffat katter i stall och tycker att dom ofta stör när jag ska packa hö och sånt. Dock har fodervärdarna till min häst skaffat några katter till sitt stall och jag har börjat närma mig dom nu och tycker de är rätt roliga.Ja, hon är söt när hon inte leker marodör Hon är ungkatt så hon är rätt galen... men enormt tillgiven och gosig, precis som sin mamma och moster
Jag saknar min katt,Ja, hon är söt när hon inte leker marodör Hon är ungkatt så hon är rätt galen... men enormt tillgiven och gosig, precis som sin mamma och moster
Är hon släkt med dina tidigare? Det hade jag missat
Haha.... Min katt är nog precis raka motsatsen. Han AVSKYR främlingar, och är så osocial mot folk han inte känner som det bara går att vara. När jag var ute i trädgården i höstas hörde jag plötsligt ett litet "katt-morr" bakom mig, och sedan försvann katten illa snabbt. Då hade han upptäckt att det kom ett par gåendes på grusvägen. Om vi har hantverkare här, kommer han inte fram och gör sig synlig förrän de har åkt igen. Men mot oss är han supersocial. Det är YTTERST sällan han inte kommer springande när man går ut. Han hänger mig runt benen när jag tar ut hästarna, osv. Han kan nog aldrig bli kidnappad i alla fall......Nej, men hon som har mamman har också mammans kullsyster. Kullen som Isis hör till var en oops, kattan smet ut innan hon blev kastrerad. Hennes moster var den som mötte mig på gården båda gångerna jag var dit, hon är enormt social!
I morse när jag och de fyrbenta var ute kändes det lite väl kyligt om nästippen..
Visa bifogad fil 64010
Luftvärmen håller tempen bra men det kostar ju lite mer när det är såpass kallt och alltså gjorde jag upp eld sen när vi kom in