Mmm rökta räkor! Kan man få en baguette också?Jag vill också vara med... jag kan ta med rökta räkor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm rökta räkor! Kan man få en baguette också?Jag vill också vara med... jag kan ta med rökta räkor
Jag också! Jag vill åka till Skåne med dottern i vår/sommar och visa henne min barndoms Österlen. Känns ju inte ok innan man har vaccinerat sig.Helvete vad jag längtar efter att lämna hemmet. Åka på en - tidigare helt vanlig - utflykt. Iväg till nåt sevärt, åka och hälsa på en god vän, åka och fika på nåt trevligt ställe.
Jag vill ha VÅR och VACCIN
Uppvärmda vattenbaljor? Min jobbade hela natten och vattnet var helt perfekt i morse, trots -12 grader.Var bara minus 15 ute när jag släppte ut hästarna Gick åt ett ex antal liter varmvatten ute för att få ordning på tunnorna. Inte bra för mina axlar och släpa vatten i kannor. Pappa får tag i och inhandla en vagn vi kan dra på
Mmm rökta räkor! Kan man få en baguette också?
Jag läste att du drömt att du hånglat med @Voeux och hennes fästman, det lät ju för all del rätt trevligt det också.Kollar på slalom. Har precis kommit in från en löprunda och ska nu äta frukost!
Bakade bröd igår så det ska bli spännande att smaka idag.
I natt har jag drömt massa konstigheter och att jag hängde med @Voeux och hennes fästman!
Det måste vara ett syskon till min, han är en flockkatt med oss i familjen men går iväg och syns inte till om någon annan männsika kommer hit - t.o.m dom som är här ofta.Haha.... Min katt är nog precis raka motsatsen. Han AVSKYR främlingar, och är så osocial mot folk han inte känner som det bara går att vara. När jag var ute i trädgården i höstas hörde jag plötsligt ett litet "katt-morr" bakom mig, och sedan försvann katten illa snabbt. Då hade han upptäckt att det kom ett par gåendes på grusvägen. Om vi har hantverkare här, kommer han inte fram och gör sig synlig förrän de har åkt igen. Men mot oss är han supersocial. Det är YTTERST sällan han inte kommer springande när man går ut. Han hänger mig runt benen när jag tar ut hästarna, osv. Han kan nog aldrig bli kidnappad i alla fall......
Går inte då vi inte har tillgång till el till alla hagar Vi hade de förut när vi körde lösdrift, men sen var vi tvungen att göra om hagarna så tre av dem ligger bortanför gårdenUppvärmda vattenbaljor? Min jobbade hela natten och vattnet var helt perfekt i morse, trots -12 grader.
Med aubergineröran också? @athena_arabiansMmm rökta räkor! Kan man få en baguette också?