Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med aubergineröran också? @athena_arabians
Har jag inte sagt att jag också vill följa med!!
Klart att du inte gör - det blir ju partyDet verkar som vi blir många på mitt party i natt! Hoppas jag ändå vaknar utvilad!
Åk till hästen själv?Skjutsat sambon och sen åkt en sväng med barnet som ville sova i bilen. Tidigare idag åkte vi pulka. Hade velat vara ute mer i det härliga värdet men barnet vill inte. Barnet vill inte heller åka med till hästen, vill helst sitta inne och titta på tv tror jag...
Tycker det är lite svårt det där, jag vill ju gärna fråga om barnet vill och sen kan jag ju inte göra tvärt om när jag väl har frågat...
Varför ge barnet så många val? Entusiasmera och peka med hela handen.Skjutsat sambon och sen åkt en sväng med barnet som ville sova i bilen. Tidigare idag åkte vi pulka. Hade velat vara ute mer i det härliga värdet men barnet vill inte. Barnet vill inte heller åka med till hästen, vill helst sitta inne och titta på tv tror jag...
Tycker det är lite svårt det där, jag vill ju gärna fråga om barnet vill och sen kan jag ju inte göra tvärt om när jag väl har frågat...
Håller med. Jag hade gett barnet två val, och då av saker som jag själv också ville. Då vinner alla !Varför ge barnet så många val? Entusiasmera och peka med hela handen.
Det brukar bli kul när man väl kommit ut. Såvida barnmänniskan inte tvärvägrar.....
/tanten - brutalmorsa
Går det att grodda solrosfrön från en fågelmatnings-säck? Isåfall kan jag skicka lite till dig, om du vill ha?!Fick lust att sätta en bytta med ärtgroddar. Men plantjorden är ute och det är minus 10. Försökte flytta en säck men den var fastfrusen.
Skulle gärna sätta lite solrosgroddar också,.. men solrosfrön säljs mest i stora säckar för hundratals kronor. Och jag matar inte småfåglar. Främst för att jag har en skicklig jägare i form av min katt Calvin.
Och jag skjuter det framför mig.Är äntligen hemma efter en dags röjande i pappas hus. Det går framåt, om än inte så fort som jag skulle önska mig.
Du hade väl lite längre att åka än jag? Jag har bara fem mil dit.Och jag skjuter det framför mig.
Ca 20 mil enkel vägDu hade väl lite längre att åka än jag? Jag har bara fem mil dit.