Jag jobbar med de små människorna, dvs på förskola.Min syrra har fått båda sprutorna. Hon jobbar på ett äldreboende i Södermanland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar med de små människorna, dvs på förskola.Min syrra har fått båda sprutorna. Hon jobbar på ett äldreboende i Södermanland
Ok.Jag jobbar med de små människorna, dvs på förskola.
Oops! Jag har inte alls gjort något liknande.Frågade om plats för eventuell framtida ponny hos en vän, hon svarar att de har fullt men att det kan komma att ändras förstås ”det beror på hur bråttom du har”.
Jag svarar att jag inte har bråttom alls, är bara i tankestadiet än så länge.
Jag ett dygn senare:
*skickar fråga till ett stuteri i närheten om de har något till salu*
Precis så var de med Trulis eller ja mamma ringde helt förtvivlad då tränaren sagt att hästen måste väck pga av senskada med lång läkningstid. Henom tyckte inte de var värt den tiden i proffsträning. Hon sa kan du inte fråga din Pappa om han är intresserad Sagt och gjort, han fråga direkt vilken de gällde. Sa namnet och han högg på betet direkt! Hästen kom åkandes från Skåne och mellanlandade i Strängnäs innan han kom hit i December 2019. Sen har de blivit en till från de hållet, hon fråga honom om han ville ha en stor svart vallack på 4 år Han hämta honom en vecka senare i Stockholm. Förstår inte hur min Mamma gör alltsåOops! Jag har inte alls gjort något liknande.
Såg en häst på HästNet för ett gäng år sen. Den såg snäll och glad ut (det var på riktigt det som gjorde att jag blev intresserad). Stod i Skåne, jag bor i Västerbotten. Ringde säljaren för att fråga. Dels var sändningen lite dålig, dels pratade säljaren skånska, så jag förstod ungefär ingenting. La ner hela idén. Några dagar senare tänkte jag fortfarande på hästen, skrev till en person som bloggade och bodde i Skåne och frågade om.hon kunde provrida åt mig. Yes, hon kunde ordna det till helgen.
Ringde upp säljaren igen och frågade om det gick bra. "Ja, men jag håller inte hästen". Nähä, men få köper jag den.
En kompis satt bredvid mig och tittade på.mig med väldigt stora ögon. Jag hade INTE tänkt köpa häst.
Hästen kom fram. Den var snäll och glad.
UnderbartOops! Jag har inte alls gjort något liknande.
Såg en häst på HästNet för ett gäng år sen. Den såg snäll och glad ut (det var på riktigt det som gjorde att jag blev intresserad). Stod i Skåne, jag bor i Västerbotten. Ringde säljaren för att fråga. Dels var sändningen lite dålig, dels pratade säljaren skånska, så jag förstod ungefär ingenting. La ner hela idén. Några dagar senare tänkte jag fortfarande på hästen, skrev till en person som bloggade och bodde i Skåne och frågade om.hon kunde provrida åt mig. Yes, hon kunde ordna det till helgen.
Ringde upp säljaren igen och frågade om det gick bra. "Ja, men jag håller inte hästen". Nähä, men få köper jag den.
En kompis satt bredvid mig och tittade på.mig med väldigt stora ögon. Jag hade INTE tänkt köpa häst.
Hästen kom fram. Den var snäll och glad.
Åh, vad gott!
Välkommen till min värld.Försöker göra en skoluppgift där man ska programmera. Går inte särskilt bra, min tekniska nivå är ungefär att jag kan komma in här på buke och skriva