Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha googlat Marie Antoinette och hennes pappisar hittade vi en skrämmande uppstoppad pappi-lik (no pun intended) uppstoppad hund. Jag tror vi hoppar båda!
Haha, åh, samma här. Jag ska hyfsat snart ut på långpromenad av samma anledning. Alltså, det är ju bra för folk att de äntligen kan komma ut i naturen osv, men för sjutton, jag vill vara där ensam!Jag ska strax dra på mig kläder och ge mig ut och åka skidor inan resten av Stockholm är där. En del av mig tycker att det är bra att alla har blivit frilufts- och sportnissar under pandemin - en annan del av mig tycker att det suger.
Jag jobbar med de små människorna, dvs på förskola.
... Läste nyss på en av lägenheterna att BRFen har "installerat syreborttagare" Googlade och hittade inget vettigt. Vad sjutton är en syreborttagare. Varför vill man ta bort syre?
... Läste nyss på en av lägenheterna att BRFen har "installerat syreborttagare" Googlade och hittade inget vettigt. Vad sjutton är en syreborttagare. Varför vill man ta bort syre?
Jag förstår ändå inte
Aha! Tack!