Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
D3A10CC7-7987-472C-972D-40729DA1D030.webp

Släppt ut Pajasen i hagen 😂🤷🏻‍♀️ De kliar i de Hjärnkontoret 🤦🏻‍♀️ Idag håller vi tummarna för hans Lillebror som ska slåss i världens hårdaste travlopp Pda i Paris.
 
Sambon är taggad, jag har lovar att vi ska på "skoterutflykt" idag. :laugh:

Han köpte en skoter i höstas. Jag tyckte att det inte var nödvändigt, men det är hans pengar, han gör som han vill. Det köpet resulterade i att han betalade ett skoterkort till mig, köpte en släp och sen ytterligare en skoter. Ny hjälm och tillbehör.

Som sagt, han är taggad. :laugh:
 
Sambon är taggad, jag har lovar att vi ska på "skoterutflykt" idag. :laugh:

Han köpte en skoter i höstas. Jag tyckte att det inte var nödvändigt, men det är hans pengar, han gör som han vill. Det köpet resulterade i att han betalade ett skoterkort till mig, köpte en släp och sen ytterligare en skoter. Ny hjälm och tillbehör.

Som sagt, han är taggad. :laugh:

Du skulle se skotersläpet när svärföräldrarna åker ut på tur: Rejäl grill, massor av stolar, bord osv samt mat för ett helt regemente :rofl: De brukar fritera, ingen simpel grillad korv här heller :D Under påsken brukar andra skoterförare åka förbi dem och säga hej, undrar varför :angel:
 
Funderar på om det är dags att äta frukost då jag börjar bli hungrig.

Sen blir det att göra mig iordning och åka och handla. Tror inte jag direkt behöver någonting, men följer med exet som sällskap så han kommer iväg.
 
Försöker göra en skoluppgift där man ska programmera. Går inte särskilt bra, min tekniska nivå är ungefär att jag kan komma in här på buke och skriva :cautious:
Tja... vad säger man? Lycka till! :D

Min erfarenhet av programmering är lik din, att det inte går särskilt bra. Min lärare hade spelat in YouTube klipp där hen visade exakt hur man skulle göra, bara att höger kant av bilden försvunnit och där satt alla verktyg/olika funktioner. Så helt plötsligt hade läraren skrivit in en kod och en grej hoppat in på skärmen. Helt utan att man såg vart hen hade klickat eller vad hen hade skrivit... inte jätteenkelt att följa och göra likadant :rofl:

Efter att läraren hade laddat upp sina YouTube klipp och postat uppgiften drog hen på semester resten av terminen. Så vi kunde inte få någon hjälp heller :cautious::rofl:

(Tack och lov behöver jag inte programmera något i gymnasiet! :love:)
 
Började spännande på morgonen med att bilen rullade ner i diket och fastnade där :up:

Så jag cyklade till stallet istället, skulle ta för lång tid att vänta på att bonden skulle kunna dra upp den. Stora studsbollen fick gå lite i spansk skritt till hagen. Det var en annan liten figur i boxen brevid, lite oklart vad den skulle föreställa O_o.
 

Bifogade filer

  • 20210131_100842.webp
    20210131_100842.webp
    107,7 KB · Visningar: 31
Fick starta om ett kar, så det blev lite stressigt nu. Men jag hann med det oxå
Så nu har Malte och hans 3 malkompisar rent och snyggt i deras kar. Måste bara få tag på lite växter att plantera där.
Åt pannkakor till lunch,
Snart Styrelsemöte på Teams
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 820
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp