Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon är taggad, jag har lovar att vi ska på "skoterutflykt" idag.
Han köpte en skoter i höstas. Jag tyckte att det inte var nödvändigt, men det är hans pengar, han gör som han vill. Det köpet resulterade i att han betalade ett skoterkort till mig, köpte en släp och sen ytterligare en skoter. Ny hjälm och tillbehör.
Som sagt, han är taggad.
Samma här och vi har hästarna idag. Tror att A får åka omkring barbacka på ponnyn med björnpäls!Minus 16 och jag ska skonsamt meddela voffi att det inte blir nån promenad idag...
Vi ska gå ut och tända i pannan och jag ska köra några skottkärror ved. Det är nog det enda uteliv vi kostar på oss.
Brrr....
Tja... vad säger man? Lycka till!Försöker göra en skoluppgift där man ska programmera. Går inte särskilt bra, min tekniska nivå är ungefär att jag kan komma in här på buke och skriva
Kan försöka förklara lite senare om hjäman är med.Jag förstår ändå inte
Japp, känns bra att vi får gå i den vanliga turordningen via vc, även vi riskgrupper utan förtur, medans dom får en gräddfil - bitter, nä int ja intOch jag som jobbar med kriminella och potentiellt kriminella individer har fått besked på att hos oss kommer de intagna vaccineras innan personalen ...
Japp, känns bra att vi får gå i den vanliga turordningen via vc, även vi riskgrupper utan förtur, medans dom får en gräddfil - bitter, nä int ja int
Visa bifogad fil 64081
Släppt ut Pajasen i hagen De kliar i de Hjärnkontoret Idag håller vi tummarna för hans Lillebror som ska slåss i världens hårdaste travlopp Pda i Paris.