Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej de konstaterade ju henne som icke dräktig vad jag hörde för ett tag sedan 😕 bara Dessert som är dräktig fortfarande. Blir ju så ibland tyvärr. Ibland är de väl helt enkelt inte meningen 🤷🏻‍♀️ Blir spännande med Dessert och se vad hon lämnar! Är iaf mycket nöjd med On the line, snällare häst får man leta efter ❤️
Tråkigt! Tror hon var kollad på 45 dygn när hon åkte från oss..
Förstår det, uppfattade både mor och dotter som väldigt vänliga hästar.
Power kommer till oss nu snart för att verka i aveln under våren, sida vid sida med pappsen❤️
 
Nu är Moster trött efter att min lilla Mys vart här ❤️ Förstår inte att hon är så stor redan 😅 Tyckte nyss de hade kommit hem med henne och hon var som en liten docka då. Nu går hon, pratar en del och bara är allmänt väldigt framåt för sin ålder. Hon åt semla de var gött 😂 Blir lite städning efteråt men vad gör de ❤️
 
Det blev en lång dag. Pappas bil ville inte starta pga kallt tydligen, vi bestämde att vi ska försöka fixa nytt batteri om någon vecka. Fick igång den efter en stund med motorvärmaren så det var ju bra :up:
Två visningar, blev kär i en lägenhet. Den kändes som att komma hem :love:

Sen har jag styrketränat och ätit. Men nu är hjärnan helt slut :cautious:
 
Hängt ut tvätt på tork. Ny grej för mig, men nu ska det vara kallt så tänkte testa. Spännande!!
20210131_182312.webp
 
Har städat (tagit ut allt, skakat och tittat över plaggen, dammsugit lådorna, vikt kläderna och lagt tillbaka allt snyggt) lådorna som agerar garderob här hemma. Och sprayat flispåsarna med ny rödcederolja, det var dags att fylla på. Skönt! Men jag inser att till våren är det dags för en ny garderobsrensning (har verkligen inte mycket kläder, men några plagg som är för små och som jag inte trivs i längre). Nu, städning innan dusch!
 
Suttit och läst om motivationsforskning hela dan, och det känns som om jag slösat bort en vacker solig söndag... men samtidigt lite skönt att hunnit igenom en sån stor mängd text som annars hade tagit upp flera kvällar nästa vecka. Så bock på den. 👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 820
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp