Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag kom jag iväg @tanten och @kolblakkur :D
6472FAD8-F543-4B9B-8A15-1B9B55A8B062.webp
 
Spännande när man lagar mat och tappar köttet på golvet..... :cautious: Japp, vi åt det ändå..... :D Förbaskade köttstycke, det bara GLED av slev och gaffel när jag lyfte upp det från crock-potten, och landade sedan med ett PLOFF på golvet. Jag lade det i durkslaget och sköljde lite..... Tur att jag hade dammsugit precis idag.... ;)
 
:arghh: Orkar inte, vattnet till tvättmaskinen har frusit. Vi fick fart på det igen, men för att kunna åtgärda det för framtiden så måste vi gå in via gästrummet som låg långt långt ner på prioritetslistan. Men går vi in den vägen måste vi renovera rummet för att det ska gå att använda.

Inte vad jag kände för riktigt. :(
 
Jourkatten har matvägrat i 2 dagar och idag upptäckte jag att han har torkat blod i ena näsborren.. Katten som numera tillåter mig att klappa honom försiktigt på huvudet utan att få panik.
Bad en kompis om hjälp att hålla i honom så jag kunde se närmre om något var skadat.
Så nu har vi sabbat det lilla förtroendet vi byggt upp i 2,5 månader. Totalt panikslagen katt 😥😥
Undrar så vad han har fått utstå från människor för att vara så skräckslagen av beröring..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 820
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp