Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här dagen har varit förvånansvärt bra. Jobbat förmiddag. Ridit ut i alldeles för kallt väder men så vackert och pigga hästar så det kompenserade röda tår och stela fingrar.
Gjorde semlor med nytt recept - urgoda!
Fikat lite med några från stallet.
Sedan fika/möte igen fast med släkten via zoom.

Har även städat och inte ens det var speciellt jobbigt utan flöt på allt. Tittade på handbolls VM och nu ska jag strax lägga mig redan då det är upp före tuppen imorgon 🐔
 
Funderar på om jag ska äta något eller om jag ska strunta i det.
Skulle behöva duscha också, ska bara hitta motivation till att faktiskt göra det
 
Hade en givande diskussion med en "vän".
Och då slog det mig.
Att en av det bästa sidoeffekter med feministens angrepp på den toxic manligheten att vi män slipper den med.
att någon gång i framtiden kan vi med visa och ha känslor.
jag fick vara ensam om min åsikt men framtiden får utvisa om jag har rätt.
 
Bugger, bugger, bugger. Min cpu kylare dånar, ska försöka fixa den, redan försökt göra rent med komprimerad luft. Den är ett helvete att skruva på plats så jag har tvekat att skruva loss den. Misstänker att jag eventuellt behöver köpa en ny, plus att det också behövde inköpas ett nytt ESD armband när det nu är så torrt och statiskt i kylan. Grump och dubbelgrump.
 
Säger det igen, varför har jag inte köpt värmevantar tidigare? Igår morse var jag ute och tränade alla tre hästarna i -17 grader, jag var ute nån timme med andra ord. Hade de tunna värmevantarna på och sen ett par av makens tunna tunna arbetshandskar, som han använder typ vår/sommar, över dom bara och jag frös inte alls :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 506
· Visningar
42 496
Senast: sthu
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 812
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp