Jag har fått jobb
En av mina studiegruppskompisar visste redan om det, hon hade druckit vin med chefen i helgen och sålt in mig lite extra. Haha! Och chefen hänvisade till att min handledare kommer bli glad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått jobb
Om jag hittar min lärare? vi sa efter 12 på zoom, jag har suttit i rummet vi brukar vara i och har messat och frågat om det rätt, inget svar och ingen skymt av henneDags för komplettering del två, muntligt
Om jag hittar min lärare? vi sa efter 12 på zoom, jag har suttit i rummet vi brukar vara i och har messat och frågat om det rätt, inget svar och ingen skymt av henne
Jag har fått jobb
Jag försöker inspirera barnet att åka skridskor, hon hävdar utan att ha försökt att hon är rädd så jag köpte ett par skridskor åt mig själv i fredags och åkte en sväng på skolans plan igår.
Jag har till att börja med inte åkt på nästan 30 år (så gammal är jag FAKTISKT INTE!).
Och i mitt huvud var jag lika bra som när jag åkte sist. Jag kom fort ner på jorden (isen) för jag kände mig verkligen som Bambi på hal is. Men det var bara att bita ihop och visa hur lätt och roligt det är att åka .
Jag överlevde och dottern höll med om att det såg ganska enkelt ut så hon skulle prova i morgon. Så jag håller tummarna att jag satt ett outplånligt exempel på hur FANTASTISKT det är att åka skridskor. Sen går vi vidare med nästa sport.
När jag stod vid hyllan där de bl.a. hade 16A i affären idag (och letade efter annat) så tänkte jag att det kanske jag behöver handla (det behöver jag inte), det var inte jag utan @athena_arabians som behövde det...Shit, jag hade bara en 16A-säkring kvar! Tur att inte mer än en fas hade gått
Här slår det alltid kunt på påslakanet när vi troktummlar, har ett stort täckeSå jävla mycket måndag idag, datorstrul och stressen att få igång datorn 3 min innan jag ska ha lektion. Lektionerna gick bra åtminstone och det var kul att se eleverna på plats. Sen låter något i fläkten på bilen hela vägen hem, ska tömma och hänga upp tvätten, precis allt har lyckats ta sig in i ett påslakan och sen nästan slagit knut. Hur är det ens möjligt??? Nu har jag fått i mig lite mat och tänker gå ut med hunden, hoppas jag överlever det.
Grattis, så roligt!Jag har fått jobb
Jag försöker inspirera barnet att åka skridskor, hon hävdar utan att ha försökt att hon är rädd så jag köpte ett par skridskor åt mig själv i fredags och åkte en sväng på skolans plan igår.
Jag har till att börja med inte åkt på nästan 30 år (så gammal är jag FAKTISKT INTE!).
Och i mitt huvud var jag lika bra som när jag åkte sist. Jag kom fort ner på jorden (isen) för jag kände mig verkligen som Bambi på hal is. Men det var bara att bita ihop och visa hur lätt och roligt det är att åka .
Jag överlevde och dottern höll med om att det såg ganska enkelt ut så hon skulle prova i morgon. Så jag håller tummarna att jag satt ett outplånligt exempel på hur FANTASTISKT det är att åka skridskor. Sen går vi vidare med nästa sport.