Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jävla mycket måndag idag, datorstrul och stressen att få igång datorn 3 min innan jag ska ha lektion. Lektionerna gick bra åtminstone och det var kul att se eleverna på plats. Sen låter något i fläkten på bilen hela vägen hem, ska tömma och hänga upp tvätten, precis allt har lyckats ta sig in i ett påslakan och sen nästan slagit knut. Hur är det ens möjligt??? Nu har jag fått i mig lite mat och tänker gå ut med hunden, hoppas jag överlever det. 🙄🙈
 
Jag försöker inspirera barnet att åka skridskor, hon hävdar utan att ha försökt att hon är rädd så jag köpte ett par skridskor åt mig själv i fredags och åkte en sväng på skolans plan igår.
Jag har till att börja med inte åkt på nästan 30 år :wtf: (så gammal är jag FAKTISKT INTE!).
Och i mitt huvud var jag lika bra som när jag åkte sist. Jag kom fort ner på jorden (isen) för jag kände mig verkligen som Bambi på hal is. Men det var bara att bita ihop och visa hur lätt och roligt det är att åka :angel:.

Jag överlevde och dottern höll med om att det såg ganska enkelt ut så hon skulle prova i morgon. Så jag håller tummarna att jag satt ett outplånligt exempel på hur FANTASTISKT det är att åka skridskor. Sen går vi vidare med nästa sport. :D
 
Jag försöker inspirera barnet att åka skridskor, hon hävdar utan att ha försökt att hon är rädd så jag köpte ett par skridskor åt mig själv i fredags och åkte en sväng på skolans plan igår.
Jag har till att börja med inte åkt på nästan 30 år :wtf: (så gammal är jag FAKTISKT INTE!).
Och i mitt huvud var jag lika bra som när jag åkte sist. Jag kom fort ner på jorden (isen) för jag kände mig verkligen som Bambi på hal is. Men det var bara att bita ihop och visa hur lätt och roligt det är att åka :angel:.

Jag överlevde och dottern höll med om att det såg ganska enkelt ut så hon skulle prova i morgon. Så jag håller tummarna att jag satt ett outplånligt exempel på hur FANTASTISKT det är att åka skridskor. Sen går vi vidare med nästa sport. :D

Mitt barn tror att skidor och skridskor är samma. Han kan få tro det ett tag till 😇
 
Så jävla mycket måndag idag, datorstrul och stressen att få igång datorn 3 min innan jag ska ha lektion. Lektionerna gick bra åtminstone och det var kul att se eleverna på plats. Sen låter något i fläkten på bilen hela vägen hem, ska tömma och hänga upp tvätten, precis allt har lyckats ta sig in i ett påslakan och sen nästan slagit knut. Hur är det ens möjligt??? Nu har jag fått i mig lite mat och tänker gå ut med hunden, hoppas jag överlever det. 🙄🙈
Här slår det alltid kunt på påslakanet när vi troktummlar, har ett stort täcke
 
Jag försöker inspirera barnet att åka skridskor, hon hävdar utan att ha försökt att hon är rädd så jag köpte ett par skridskor åt mig själv i fredags och åkte en sväng på skolans plan igår.
Jag har till att börja med inte åkt på nästan 30 år :wtf: (så gammal är jag FAKTISKT INTE!).
Och i mitt huvud var jag lika bra som när jag åkte sist. Jag kom fort ner på jorden (isen) för jag kände mig verkligen som Bambi på hal is. Men det var bara att bita ihop och visa hur lätt och roligt det är att åka :angel:.

Jag överlevde och dottern höll med om att det såg ganska enkelt ut så hon skulle prova i morgon. Så jag håller tummarna att jag satt ett outplånligt exempel på hur FANTASTISKT det är att åka skridskor. Sen går vi vidare med nästa sport. :D

Jag tycker det är roligt att åka skridskor! Jag håller på att lära yngsta dottern att åka också, äldsta kan redan hyfsat :D Men vi åker på sjön, roligare än en uppspolad plan tycker jag.
 
Jag tror att min katt har gått sönder :cautious: :D

IMG_20210201_112745.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 497
· Visningar
42 266
Senast: Tarnin
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 804
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp