Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaja, munskyddet blev ju inget problem iaf. När jag och psykologen kom in på hans rum så så han att vi kunde ta av oss dom. Han tyckte att det inte gjorde någon skillnad utan var bara en symbol för att man var emot corona. I och med att han var chef så måste han föregå med gott exempel, så kom någon kollega in så måste vi snabbt sätta på oss dom.
Regionen i ett nötskal..
 
Jaja, munskyddet blev ju inget problem iaf. När jag och psykologen kom in på hans rum så så han att vi kunde ta av oss dom. Han tyckte att det inte gjorde någon skillnad utan var bara en symbol för att man var emot corona. I och med att han var chef så måste han föregå med gott exempel, så kom någon kollega in så måste vi snabbt sätta på oss dom.
Regionen i ett nötskal..
På min mottagning finns en infolapp om att personalen ska ha visir vid patientmöten men min psykolog tog inte på sig det senast, jag såg det ligga på skrivbordet.
 
Kollar Vem dömer Amy och dricker Trocadero.
Har gjort ”Hemmagympa med Sofia” i dag men orkade bara halva passet. Hade iofs kanske orkat hela om jag ansträngt mig lite till men tänkte det är bättre att det känns inte alltför svårt.
 
Första februari, och måndagens måndag. Äter man hummer på helgerna så får man äta filmjölk på vardagarna, det är dessutom kallt som satan och min hudfärg börjar mer och mer smälta in i vår skandinaviska, gråskaliga inredning. Vet ej hur jag ska överleva denna kalla och mörka månad. Uuuuggghhh! Tur att vi åtminstone har en vår och sommar att se fram emot!
 
Hemma sen en stund :). Skrittade ut en halvtimme och var så underbart att bara följa med i de gungande stegen genom winter wonderland :love: och fixade med det mesta inför kvällen :).
Lagat middag och precis ätit; kyckling med dragongrädde, klyftpotatis och sallad, himla gott :d. Nu ska jag ta lite kaffe och koppla av en stund innan jag åker tillbaka till stallet :).
 
Gått en promenad, den hesa halsen var inte nöjd med det kalla vädret. Jourkatten har hängt under soffan hela dagen. Meddelade föreningen om hans blodiga näsborre och matvägran, de rekommenderade ett veterinärbesök. Har sen inte hört ett ljud från dom på hela dagen. Katten är stressad och livrädd, han kommer ju definitivt inte äta i det skicket... :(
 
Jaja, munskyddet blev ju inget problem iaf. När jag och psykologen kom in på hans rum så så han att vi kunde ta av oss dom. Han tyckte att det inte gjorde någon skillnad utan var bara en symbol för att man var emot corona. I och med att han var chef så måste han föregå med gott exempel, så kom någon kollega in så måste vi snabbt sätta på oss dom.
Regionen i ett nötskal..
Samma är det för mig när jag träffar min psykolog på Vuxenhab.
De måste ha munskydd och visir när de hämtar patienter. Inte inne på deras rum
 
Tror att Malte vill ha tjejbesök.
Han gjorde ett skumbo I natt
 

Bifogade filer

  • 20210201_135546.webp
    20210201_135546.webp
    139,1 KB · Visningar: 42
Blev en skön promenad, sen åkte jag och köpte två nya mössor 🤣 Alltså jag hatar mössa men insett på äldre dagar att de är rätt skönt ändå. Min favoritmössa är spårlöst försvunnen efter vi hade VFU i höstas .. Hittar den inte 😒 Så fick bli två nya en till stallarbete och en som man kan ha utanför stallet så den inte luktar häst 🙃
 
Första februari, och måndagens måndag. Äter man hummer på helgerna så får man äta filmjölk på vardagarna, det är dessutom kallt som satan och min hudfärg börjar mer och mer smälta in i vår skandinaviska, gråskaliga inredning. Vet ej hur jag ska överleva denna kalla och mörka månad. Uuuuggghhh! Tur att vi åtminstone har en vår och sommar att se fram emot!

Det blir ljusare <3 Idag var det inte beckmörkt vid 16.30 ändå!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 497
· Visningar
42 266
Senast: Tarnin
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 804
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp