Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen öppnade kön till skolan så nu har jag skickat in ansökan. Tyvärr inte så snabbt som jag tänkt mig så jag hoppas innerligt att det inte gör att hon inte kommer in :(
Jag och katten har det iaf bra men jag ska gå upp och sätta igång tvättmaskinen. Dammsuga gör jag i eftermiddag när dottern kan hjälpa till med att lyfta saker :D

IMG_20210201_004220.webp
 
Äsch, efter allting så är cpu kylaren plötsligt tyst igen. Efter att jag beställt komprimerad luft och armband. Jaja, det är inga färskvaror direkt så alltid bra att ha hemma. Eftersom tempen på cpu var ca 50-55 (någon gång på 60) så var det inte risk att den skulle överhettas. Nu är jag nere på 39 vilket är helt ok när jag inte har några krävande program igång. Gissar att när katten var där och klättrade så var det någon liten skruv som satte sig på plats igen. Jag är skyldig henne en ursäkt, även om neeeej Megara inte äta på kablarna bakom datorn är befogat.
 
Sååå skönt med ledig dag och sovmorgon och vaknade till vackert väder ute; solen sken in genom sovrumsfönstret :love: . Dock har det mulnat nu, 10 grader kallt. Tände en brasa och ätit frukost. Skrivit veckans matlista och liten handlingsnota; eftersom vi har det mesta hemma passar jag på att handla på ica (med scanner) när jag ändå passerar för att åka och hämta hö så behöver jag inte e-handla och slipper hämta upp varor imorgon efter jobbet :). Så det får bli två rundor till stallet idag; först pyssel och lite ridning och lunch och sen fixa med boxen och hämta upp hästtransporten och åka :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 506
· Visningar
42 496
Senast: sthu
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 812
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp