Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä inte än . Vi hade 20 minus imorse när jag for till jobbet .Vaknade precis. -13 ute och elementen fungerar dåligt. Satte igång ett litet el-element nu bara för att inte frysa. Vill ha sommar.
De är ju liksom i ganska mycket karantän så eventuell smitta kommer ju från er.Det är dessutom väldigt märkligt för generellt sett borde personalen vara en större smittorisk än de intagna
Storebror mamma La vici’s först födda. Min mamma har ägt en till bror som de sålt, och sen har hon en syster som slutat tävla och är dräktig med Googoo som ska föla i vår Så de har handlat en del hästar på Gotland Av OTLs uppfödare. Mamma har haft honom sedan han var fölunge.Är det en bror till Power?
De är ju liksom i ganska mycket karantän så eventuell smitta kommer ju från er.
Jag känner både mamma La Vici och syster Dessert väl Jobbar på stuteriet de betäcktes på. Är inte La Vici dräktig längre?Storebror mamma La vici’s först födda. Min mamma har ägt en till bror som de sålt, och sen har hon en syster som slutat tävla och är dräktig med Googoo som ska föla i vår Så de har handlat en del hästar på Gotland Av OTLs uppfödare. Mamma har haft honom sedan han var fölunge.
Det gjorde du bra! Bästa terapin när man väl är därTrotsade ångesten och åkte till stallet ändå. Blev en massa mys idag bara pga min trasiga fot. Hästen var iaf pigg och glad. ❤Visa bifogad fil 64109
Absolut! ❤Det gjorde du bra! Bästa terapin när man väl är där
Nej de konstaterade ju henne som icke dräktig vad jag hörde för ett tag sedan bara Dessert som är dräktig fortfarande. Blir ju så ibland tyvärr. Ibland är de väl helt enkelt inte meningen Blir spännande med Dessert och se vad hon lämnar! Är iaf mycket nöjd med On the line, snällare häst får man leta efterJag känner både mamma La Vici och syster Dessert väl Jobbar på stuteriet de betäcktes på. Är inte La Vici dräktig längre?
Otroligt fina tjejer båda två. Dessert blev lite av en favvo, vi fick kämpa lite för att få henne dräktig. Tråkiga bakterier i livmodern som krävde en hel del pyssel att få bukt på.