Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Innan jag hann ändra mig sprang jag ett varv runt huset med dammsugaren och moppade sedan efter med swiffern. Sådan härlig känsla av rent just nu..... :)

Måste ringa mamma och få lite klarhet i korrekturen som hon har gjort åt mig. Tydligen räckte det inte med sidnummer. Har läst en sida TRE gånger, utan att kunna upptäcka stavfelet som ska finnas där.... :cautious: Hon har hittat fel på 17 av 270 sidor, så inte så vansinnigt mycket ändå (och hon har SKARPA ögon för stavfel :D!), men det kommer ju att ta mig en hel evighet att rätta dem om de är så omöjliga för mig att se!!
 
Min stackars katt kräktes just :( som tur var, så var det på filten på kattsängen så jag knöcklade ihop den och spolade av lite snabbt i duschen innan den slängdes i tvättkorgen. Jag borde inte stressa upp mig för att hon kräks (vilket hon inte gör ofta och allmäntillståndet är inte påverkat), men kan inte låta bli. Tror hon måste ha hetsat i sig sin lunch.
 
Jag har också fadderbarn. Funderade i massor av år innan jag blev fadder.
Själv brukar jag tänka att så länge jag har råd att köpa godis, läsk, fika och glass så har jag nog råd med fadderbarn. Betalar 200 kr/mån.
Jo, jag har också haft mitt fadderbarn i många år. Och det är väl just det, känner inte riktigt att jag har råd med det där extra längre…
 
Sitter i Covid-karantän sen i tisdags 😛 Jag och sambon är dåliga i varierande grad, sonen har haft exakt 0 symptom. Har plöjt igenom två säsonger av Locke & Key på Netflix, sonen förströr sig med att spela Heroes 3. Saknar dock hästen! Men har som tur är en fantastisk stallkamrat som ser efter honom 🙏
 

Bifogade filer

  • B8B3D793-B1E8-4768-B078-F6981629C90F.jpeg
    B8B3D793-B1E8-4768-B078-F6981629C90F.jpeg
    96,7 KB · Visningar: 48
Jo, jag har också haft mitt fadderbarn i många år. Och det är väl just det, känner inte riktigt att jag har råd med det där extra längre…
Jag hjälpte en person att ordna upp sin ekonomi. Det första som åkte var välgörenhet. Vill man skänka pengar är det jättebra, men om det skaver i ekonomin får man eventuellt sluta med det. Det går alltid att skänka pengar senare i livet!
 
Jag hjälpte en person att ordna upp sin ekonomi. Det första som åkte var välgörenhet. Vill man skänka pengar är det jättebra, men om det skaver i ekonomin får man eventuellt sluta med det. Det går alltid att skänka pengar senare i livet!
Ja, det får bli ett samtal imorgon. Gick inte att läsa någonstans om hur man avslutar på hemsidan :grin:
 
Har sånna sjuka smärtor i bröstkorgen idag. Kan knappt andas. Frågan är om jag orkar måla? Jag är stressad av att inte hinna men galleristen skrockade lite igår när jag visade vad jag gjort sen vi sågs i mellandagarna.
 
Senast ändrad av en moderator:
Passade på att åka pulka bakom pållan idag som delvis upplevdes väldigt road och samtidigt delvis frustrerad. Så tillbaka i stallet jämförde bilderna från förra året och dagens och upptäckte en mycket trolig anledning. Inte svårare än så. Precis då hörde jag en kvinnlig röst harkla sig ungefär som: fokusera på hästen!!! Som ju stod på stallgången...Jag var ensam i stallet 😄. Blöt om arslet med och glömde ombyte så tur att det är så milt och att min rejäla vinterstalljacka jämnar ut det hela 😄.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 385
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 870
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp