Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det inte bara är jag. Ligger i soffan och har beställt pizza OCH glass. Är lite bitter över att det kommer ta en timmeHar inte klivit upp ännu men börjar bli kaffesugen så ska nedstiga från sängen
Jo, jag har också haft mitt fadderbarn i många år. Och det är väl just det, känner inte riktigt att jag har råd med det där extra längre…Jag har också fadderbarn. Funderade i massor av år innan jag blev fadder.
Själv brukar jag tänka att så länge jag har råd att köpa godis, läsk, fika och glass så har jag nog råd med fadderbarn. Betalar 200 kr/mån.
Jag hjälpte en person att ordna upp sin ekonomi. Det första som åkte var välgörenhet. Vill man skänka pengar är det jättebra, men om det skaver i ekonomin får man eventuellt sluta med det. Det går alltid att skänka pengar senare i livet!Jo, jag har också haft mitt fadderbarn i många år. Och det är väl just det, känner inte riktigt att jag har råd med det där extra längre…
Ja, det får bli ett samtal imorgon. Gick inte att läsa någonstans om hur man avslutar på hemsidanJag hjälpte en person att ordna upp sin ekonomi. Det första som åkte var välgörenhet. Vill man skänka pengar är det jättebra, men om det skaver i ekonomin får man eventuellt sluta med det. Det går alltid att skänka pengar senare i livet!
Nä, det brukar vara svårt att hitta ibland. De jag hjälpte till att säga upp krävde ett samtal men var enkla att avsluta!Ja, det får bli ett samtal imorgon. Gick inte att läsa någonstans om hur man avslutar på hemsidan