Jag försöker sova, men ena whippeten ligger och spjärnar som en dalahäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma vatten i badrumskranen som överallt annars, så det går jättebra att dricka överallt i UK. Såvitt jag vet i alla fall, jag har aldrig varit med om annat - men folk har faktiskt frågat nu när jag tänker efter!Apropå något annat @Sel
Jag läste ett inlägg på fb som handlade om att man inte ska dricka vatten från kranen i badrummet, det var inte svenskt, brittiskt tror jag (kan ha varit amerikanskt men tror inte det). Är det så hos er? Det lät så konstigt! Men det verkade vara allmänt känt med tanke på alla kommentarer.
Det verkade som att det vattnet lixom kom från någon annan äcklig tank på taket
I och för sig var jag ju sett dokumentären ”The Vanishing at the Cecil Hotel”
On a more pleasant note, hoppas du träffar Shiban
Tyvärr drog jag med i handbromsen på ena bilen när det var plusgrader. Det frös fast rejält när det slog om till minus. Men som tur är har vi två bilar.Hatar bilkrångel. När jag skulle ta mig ut så hade vänster bakhjul frusit ihop. Försökte köra så att det hjulet var i moddsträngen första kilometrarna. Tur att trafiken var gles på riksvägen. Det släppte sen men några lampor lyser. Får se om det lagat sig själv när jag tar mig ut från dialysen
+ @cambodiaDet är samma vatten i badrumskranen som överallt annars, så det går jättebra att dricka överallt i UK. Såvitt jag vet i alla fall, jag har aldrig varit med om annat - men folk har faktiskt frågat nu när jag tänker efter!
Usch ja, håller helt med!Är så opepp på att gå upp och ut med hunden. Hoppas folk har hunnit skotta bättre nu, det är så drygt med oskottade trottoarer.
Vi få köra den till var ände av tomten, där kan vi lägga. Så det blir mycket att gå men man måste ju.Usch ja, håller helt med!
Och med det sagt, vi har gett upp att skotta "vår" trottoar. Det är en stenmur och häck på ena sidan och "stora vägen" på andra. Var ska vi lägga snön? Skottar vi ut den på vägen kör skottaren tillbaka den upp på trottoaren, kasta upp över häcken går inte det är för högt. På båda sidorna av trottoarbiten är det uppfarter, så där kan vi inte lägga snön.. Som tur väl är kommer det inte så mycket snö här så ofta.
Vi få köra den till var ände av tomten, där kan vi lägga. Så det blir mycket att gå men man måste ju.
Grattis till lägenheten, den låter toppen!Min nya lägenhet. Flyttar hela 5 meter.
Men får ett sovrum och en diskmaskin och en full frys.
Så glad. Flyttar den 25 mars
Har velat och velat men bestämde mig för att jag vill ha ett sovrum.
Nu när folk vill komma på besök liksom
Visa bifogad fil 86327
Märklig...färg.... ?Nej men jag halverar receptet, det går nog bra…
Visa bifogad fil 86365
Alltså förlåt, måste nästan be om ursäkt för bilden. Det är de fulaste kakor jag någonsin sett Men de var rätt goda faktiskt, lite sega sådär. Men inte alls i närheten av hur de skulle se ut