Tog mig hem med bilen med ett öga med, tacksamt att det bara är max en mil och betydligt bättre väglag än igårkväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir riktigt fint!Min nya lägenhet. Flyttar hela 5 meter.
Men får ett sovrum och en diskmaskin och en full frys.
Så glad. Flyttar den 25 mars
Har velat och velat men bestämde mig för att jag vill ha ett sovrum.
Nu när folk vill komma på besök liksom
Visa bifogad fil 86327
Varför skulle dom öppna dörrarna? Och gör det något om dom gör det?Bytt knoppar på garderoberna i hallen.
Visa bifogad fil 86236
För 10 kr är de helt okej.
Nu ska vi ha tagit såna där lås, så katterna inte får upp dörrarna. Snäppare kallas de tror jag, eller är det kanske bara något jag fått för mig?
Den ena öppnar varenda dörr hon kommer åt. Har sängkläder där inne, vill inte ha kattpäls på dem i onödan.Varför skulle dom öppna dörrarna? Och gör det något om dom gör det?
Det lät sjukt gott!Lagat grönkåls- och broccolisoppa.
Nu stallet.
Härligt klart du ska ha ett sovrum. Skönt att kunna stänga dörren dit ibland ocksåMin nya lägenhet. Flyttar hela 5 meter.
Men får ett sovrum och en diskmaskin och en full frys.
Så glad. Flyttar den 25 mars
Har velat och velat men bestämde mig för att jag vill ha ett sovrum.
Nu när folk vill komma på besök liksom
Visa bifogad fil 86327
Jag har ju flyttat alldeles för många gånger.Härligt klart du ska ha ett sovrum. Skönt att kunna stänga dörren dit ibland också
Jag tycker det låter som helt rätt beslut! Diskmaskin är ju guld värt, bara en sådan sak!Jag har ju flyttat alldeles för många gånger.
Så hade inte tänkt flytta på ett tag.
Men så blev den här ledig precis bredvid min och den har även inglasad balkong.
Diskmaskinen visste jag inte om förrän jag tittade på den igår.
Jag hade nog klarat mig utan sovrum Men folk vill visst komma på fika rätt ofta
Rätt ovant men då kände jag att det blir skönt med ett sovrum.
Hade lovat att inte flytta mer så länge Ija levde och hade väl hoppats få behålla henne längre än det blev.
Men nu passar jag på innan en ny katt flyttar in.
Håller med!!Jag tycker det låter som helt rätt beslut! Diskmaskin är ju guld värt, bara en sådan sak!