Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
tvättat bilen
1645547174534.webp
 
Stallet färdigt, var hem kasta i mig lite yoghurt och sen vidare till gymmet 😅 Just avklarat 50 minuter träning och min kropp säger heja dig! Mitt Hjärnkontoret är också tomt vilket är skönt.

Nu ska jag handla när jag ändå är i stan sen åka hem och äta middag äntligen, magen knorrar 🙈
 
Googlar efter smarta lösningar för skoförvaring och dricker rödvin medan sambon städar och lagar mat. Jag försökte hjälpa till med båda delar men blev utsjasad och beordrad att sätta mig i soffan med ett glas vin "because you look like you need it". Inte helt på det klara med om jag ska ta det som en komplimang... :cautious: Jag klagar dock sällan när det är något som involverar vin + soffa + någon annan som sköter sysslorna :D
 
Härligt klart du ska ha ett sovrum. Skönt att kunna stänga dörren dit ibland också ❤️
Jag har ju flyttat alldeles för många gånger.
Så hade inte tänkt flytta på ett tag.
Men så blev den här ledig precis bredvid min och den har även inglasad balkong.
Diskmaskinen visste jag inte om förrän jag tittade på den igår.
Jag hade nog klarat mig utan sovrum Men folk vill visst komma på fika rätt ofta 😁
Rätt ovant men då kände jag att det blir skönt med ett sovrum.
Hade lovat att inte flytta mer så länge Ija levde och hade väl hoppats få behålla henne längre än det blev.
Men nu passar jag på innan en ny katt flyttar in.
 
Jag har ju flyttat alldeles för många gånger.
Så hade inte tänkt flytta på ett tag.
Men så blev den här ledig precis bredvid min och den har även inglasad balkong.
Diskmaskinen visste jag inte om förrän jag tittade på den igår.
Jag hade nog klarat mig utan sovrum Men folk vill visst komma på fika rätt ofta 😁
Rätt ovant men då kände jag att det blir skönt med ett sovrum.
Hade lovat att inte flytta mer så länge Ija levde och hade väl hoppats få behålla henne längre än det blev.
Men nu passar jag på innan en ny katt flyttar in.
Jag tycker det låter som helt rätt beslut! Diskmaskin är ju guld värt, bara en sådan sak! :)
 
Jag misslyckades helt med shibaspaningen idag, tror varenda jävel i hela hotellet fått se shiban (som är en bekräftat shiba!) utom jag - och jag känne rmig så desperat att jag tror jag tar kvällspromenaden med Chika upp dit och sätter mig i loungen och tar en öl. 😅 Stalkern!
Tänker att om jag har en shiba med mig kanske ryktet sprids och den mytomspunna hotellräven kommer fram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp