Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är trött i skallen. Orkar inte vara seriös och flummar mest runt på jobbet.
I morse var alla gafflar borta (igen). Vi köpte 50st för tre månader sedan, och samtliga är helt poff borta. Samma med glas. Vi köpte 40 och kvar är 7. Vi har letat i kontor etc, det finns inga någonstans.

Har flummat ihop en text om en gaffelofil som omplacerar gafflar för att de är rädda för lunchrummets diskmaskin. :p Vad jag ska göra med den texten vet jag inte, men jag har gjort det och nu är jag om möjlig ännu tröttare i huvudet. 🤷‍♀️
 
Min nya lägenhet. Flyttar hela 5 meter.
Men får ett sovrum och en diskmaskin och en full frys.
Så glad. Flyttar den 25 mars
Har velat och velat men bestämde mig för att jag vill ha ett sovrum.
Nu när folk vill komma på besök liksom
Screenshot_20220211-114604_Samsung Internet.webp
 
Fixar färdigt stallet blundandes med ett öga. Måste då det blir så jobbigt i skallen annars med...:crazy:
Känner igen! Jag är blind som en fladdermus utan linser eller glasögon och har alltid med mig extra linser vart jag än ska.
Dessutom skiljer det en hel del på vänster och höger öga, så jag blir lätt lite snurrig av glasögon. Jag har dom mest för att hitta till sängen när jag tagit ut linserna. :D
 
Min nya lägenhet. Flyttar hela 5 meter.
Men får ett sovrum och en diskmaskin och en full frys.
Så glad. Flyttar den 25 mars
Har velat och velat men bestämde mig för att jag vill ha ett sovrum.
Nu när folk vill komma på besök liksom
Visa bifogad fil 86327
Ser jättefint ut! Älskar när kök och vardagsrum sitter ihop! Bor så nu och tycker att det är ett riktigt guldläge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp