Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tid spenderad med hjärt och lungräddning på passersystem i dag: 3 timmar. Ska bli spännande att se hur mycket jag kan få jobba i morgon.
Snart flyr jag till ridskolan, ska bli så skönt att andas och släppa ner axlarna att det finns inte.
Läser lite av dina inlägg ibland och har funderat över vad som är din roll så att säga. Hittills har det dykt upp: väktare/receptionist, låssmed, larmtekniker, skyddsombud och vaktmästare 😂
 
Hennes öron är verkligen fem i 11.
Torstens är mer kvart över nio :D
😅 Ja, båda nuvarande har såna ”högt satta” öron.

Vovvi ❤️ hade mer som Torsten:
9D641BF8-A2C4-4C4D-B8AF-FE5DB2EDDB8F.webp
 
Sitter i bilen och väntar på sambo med hund utanför veterinären. Min hund var som ett hålögt och trött spöke. Så trött! Hon är inte van vid att gå upp kl 05. Inte jag heller. Lika mkt spöke antar jag.
Önskar jag också kunde rulla ihop mig och sova. 😅
Men vi kom hit iaf trots snöstormen igår och lite olyckor längs vägarna nu. Skönt!
 
Äter frukost- kom hem sent igår då jag lite hastigt och lustigt gick på teater - såg The Collaboration vid young vic teater.

Anna wintour satt bredvid oss i baren i pausen, och efter pjäsen satt vi istället bredvid Paul Bettany i samma bar. Han spelade iofs huvudrollen, så det var mindre förvånande att han var där :p

Aah, livet i storstan!
 
Hästarna var mer nöjda med dagens väder 😏 Förstår dem -3 och sol passar dem bättre.
Själv ska jag sitta inne och plugga större delen av dagen, hästarna och ikväll ska jag träna. Känner att jag behöver de för att tömma Hjärnkontoret.
Nu väntar jag på att sambon ska åka hemifrån så jag kan stänga in mig vid datorn, så länge dricker jag kaffe 😋
 
Sitter vid köksbordet och jobbar. Får inte upp farten direkt men har i alla fall bokat ett par möten och ser över planeringen i ett projekt jag deltar i. Egentligen borde jag alltid vara projektledare så att det blir som jag vill ha det.

Tar bussen in till stan om någon timme för att sätta mig på tåget till Stockholm. Sen väntar två dagars arbete på vårt nya kontor i Sundbyberg.
 
Hatar bilkrångel. När jag skulle ta mig ut så hade vänster bakhjul frusit ihop. Försökte köra så att det hjulet var i moddsträngen första kilometrarna. Tur att trafiken var gles på riksvägen. Det släppte sen men några lampor lyser. Får se om det lagat sig själv när jag tar mig ut från dialysen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp