Kan verkligen rekommendera The Ordinarys Squalane-olja. Aldrig provat ngt så fett som också är så vansinnigt fuktgivande. Kostar ju typ ingenting heller.Ja, jag använder rent fett just nu (egen blandning med jojoba och sheasmör).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan verkligen rekommendera The Ordinarys Squalane-olja. Aldrig provat ngt så fett som också är så vansinnigt fuktgivande. Kostar ju typ ingenting heller.Ja, jag använder rent fett just nu (egen blandning med jojoba och sheasmör).
Den gången jag blev riktigt exalterad visade det sig vara två pomeranian x husky. En av dem var till och med grå! "They look JUST LIKE YOUR DOG!"Vad har de falska shiborna varit för något?
Mitt eget fel, jag råkade trycka på något obskyrt i menyn!Av någon anledning kan jag inte välja någonting i mina svarsmenyer ikväll - inte ens emojis. Mycket märkligt. Ni får hålla till godo med de gamla goda varianterna! XP
Slutade med att jag gick å la mig 22:30 somnade strax efter 0:00 enligt mina sömn appar. Är sååå trött, ej heller fått sova sammanhängande, minns att jag var vaken när killen va uppe å gick på toa.Försöker sova, går sådär. Legat å snott å snurrat som en helikopter i 2 timmar nu och känner mig fortfarande klarvaken.
Måste sova annars fixar jag inte att jobba imorrn. Lite moment 22 känns det som. Gaaah.
Hennes öron är verkligen fem i 11.Lillhunden är fortfarande magsjuk trots att vi testade veterinärens tips. Så idag ringde jag runt till typ alla veterinärkliniker i länet och angränsande län för att försöka få en lite snabb tid. 3 h senare fick jag tag i en som hade tid imorgon kl 08. Puh! Kommer alltså behöva gå upp kl 05. Det gör jag fasen bara för djuren.
Hoppas dock att inte stormen gör så vi inte kan åka.
Lillpruttan! Hoppas de kan laga henne imorgon!
Visa bifogad fil 86250