Det kom inget tåg. En räddande ängel har öppnat kyrkans hus.Förhoppningsvis kommer ett tåg strax
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kom inget tåg. En räddande ängel har öppnat kyrkans hus.Förhoppningsvis kommer ett tåg strax
Alltså har de inget ansvar alls för sina passagerare??Det kom inget tåg. En räddande ängel har öppnat kyrkans hus.
Du har inte en telefon som stödjer Wi-Fi-samtal? Jag har iPhone, och med rätt operatör kan man ringa Wi-Fi-samtal även till andra som inte har iPhoneJag har svag täckning för data men ingen för telefoni. Olika master ..
Tydligen inte!Alltså har de inget ansvar alls för sina passagerare??
Finns ju liksom inget hotell i Skyttorp
Skyttorp! Världens medelpunktTydligen inte!
Alltså om inte som underbara människorna som jobbar i kyrkan här hade öppnat hade vi fortfarande stått ute. 2h senare.Skyttorp! Världens medelpunkt
Även stadsbussarBörjar se sådär ut och det står att alla regionbussar ska ställas in efter kl 15.
Jag ringer med wifi eftersom det inte finns nån täckning där jag bor. Men wifi ligger nere eftersom strömmen gått. Alltså ingen ström till dosa och router.Du har inte en telefon som stödjer Wi-Fi-samtal? Jag har iPhone, och med rätt operatör kan man ringa Wi-Fi-samtal även till andra som inte har iPhone
Själv tänkte jag försöka förflytta mig till sängenLigger hemma i sängen, har legat här i en timme nu. Har saker som behöver göras, absolut noll och ingen motivation... Kändes likadant i morse när jag vaknade, men då lyckades jag sparka igång mig eftersom hundarna behövde det. Nu sover de, så tja...