Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du förhört 26-åringen om dammsugar-skillsenOm jag någonsin bor med någon annan så hoppas jag att den gillar att dammsuga. Jag kan fixa tvätten och disken
Rosa och grönt!
__
Äter min tredje glass för idag... suttit i telefonkö i jag vet inte hur länge.
Och nu försöker jag få en faktura till att bli E faktura men hur svårt ska det va? Har ju gjort det förr men nu funkar ingenting
Har du förhört 26-åringen om dammsugar-skillsen
Det måste du göra innan det är för sentHaha, han är på jobbet så nej
Jag följer ditt exempel - over and out!Det var något vajsing på banken som inte var uppdaterad med rätt info. Tack vare bra support är det nu rättat och jag orkar inte sitta framför datorn längre. Nu soppa sen ut!
Eh... Jag stod stilla och grejade med kläderna. Det var varmare att cykla än jag hade trott. En person kommer småjoggande uppför backen och skriker Ursäkta!? Ursäkta!?
hördes knappt under Dropkick Murphys Johnny I hardly knew ya (Bara för att ge ett soundtrack). När jag tittar ner mot hen springer hen fortare precis när musiken ökar
Försöker inte skratta, för hen ser förtvivlad ut. Tar ut ena hörlur en och hör att hen ropar Vatten! Har du vatten!? Svarar att nej det har jag tyvärr inte. Har något hänt?
Hen fortsätter se förtvivlad ut och vinkar med mig. Nere i början av backen pekar hen på några duvor som dricker ur en pöl ganska äckligt vatten. Hen är rädd att de kommer dö om de dricker det vattnet och säger att de måste vara helt uttorkade om de väljer att dricka det vattnet, samt att hen varit där en kvart nu och försökt få dem sluta dricka.
Ursäktar mig med att jag tyvärr inte har vatten och har bråttom och drar därifrån. Dagens konstiga möte. Men ändå ganska gulligt att bry sig så pass mycket
Haha förstår det. Min irl reaktion var både skratta och hjärtaHahaha, jösses! Jag visste inte om jag skulle reagera med Skratta eller Hjärta!