Jag borde dammsuga nu. Något av det absolut tråkigaste jag vet Tyvärr har jag redan gjort typ allt annat som stod på min lista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde dammsuga nu. Något av det absolut tråkigaste jag vet Tyvärr har jag redan gjort typ allt annat som stod på min lista
Någon som vet om man kan skicka ett paket adresserat till ett barn? Alltså kommer det fram även om föräldrarnas namn inte står med? De har samma efternamn men ungen finns ju liksom inte folkbokförd på adressen på samma sätt?
Våra barn får brev i sitt namn i alla fall. Dom står ju skrivna på adressen precis som vi.
Ahh tänkte mer att små kids finns ju inte med på tex Ratsit och liknande?
Någon som vet om man kan skicka ett paket adresserat till ett barn? Alltså kommer det fram även om föräldrarnas namn inte står med? De har samma efternamn men ungen finns ju liksom inte folkbokförd på adressen på samma sätt?
Det du ska vara försiktig med är att skicka paket som ska hämtas ut. Står det i barnets namn så kan nitisk personal vägra lämna ut paket utan id-handling och påskrift av barnet. Är det däremot brev som kommer i brevlådan är det inga problem alls.Någon som vet om man kan skicka ett paket adresserat till ett barn? Alltså kommer det fram även om föräldrarnas namn inte står med? De har samma efternamn men ungen finns ju liksom inte folkbokförd på adressen på samma sätt?
Posten kanske har egna register Jag tänker att dom går efter adressen och efternamnet. Men just med paket som kanske behöver hämtas ut någonstans kanske är annorlunda?
Du borde kunna söka dig fram till din mottagning när du är inloggad och därifrån kunna skicka meddelande.Hjälp Buke!
Kan jag på 1177 skicka ett meddelande direkt till min mottagning/ssk/person? Det ska man väl kunna, men hur gör man?
Du borde kunna söka dig fram till din mottagning när du är inloggad och därifrån kunna skicka meddelande.
Jag blir alltid irriterad när jag dammsuger det är verkligen tråkigast
Idag är det MÅNDAG
Klart att barn är folkbokförda!Någon som vet om man kan skicka ett paket adresserat till ett barn? Alltså kommer det fram även om föräldrarnas namn inte står med? De har samma efternamn men ungen finns ju liksom inte folkbokförd på adressen på samma sätt?
Klart att barn är folkbokförda!