Så fint det blev i min trädgård med nya solcellslampor.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla fina! Köpte du dem på IKEA sade du?Så fint det blev i min trädgård med nya solcellslampor.....
Visa bifogad fil 49702
Japp ! De två närmsta köpte jag idag, och den som hänger lite längre bort har hängt med i en 3 år ungefär.Så himla fina! Köpte du dem på IKEA sade du?
Japp ! De två närmsta köpte jag idag, och den som hänger lite längre bort har hängt med i en 3 år ungefär.
Så fint det blev i min trädgård med nya solcellslampor.....
Visa bifogad fil 49702
IKEAVar köpte du dem?
Wow, vilket jobb!Känner mig som en stolt mamma typ.
Wow, vilket jobb!
Den i mitten är den som jag köpte för några år sedan, så exakt den sorten finns nog inte mer. Men om det är formen du gillar så finns det liknande fortfarande, fast i rosa och vit.Jag tycker verkligen om den i mitten! Får ta mig en titt.
I morse postade jag ett inlägg på öns lokala fb sida om min idé till en "dassbok" med roliga historier från ön som vi alla hört från turister. Dumma/roliga frågor och händelser!
Har fått såå många roliga historier skickade till mig och i kommentarer.
Nu fick jag precis ett meddelande från frukostradion på fastlandet som vill att jag ska radioprata med dom i morgon om denna idé
That escalated quickly
Jag har inte svarat än men det lutar åt "tack men nej tack. Jag återkommer om/när boken är klar"
Ellar har du någon idé @Tranan , du är ju Aussie-radio-expert?