Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom upp på facebook, true story Visa bifogad fil 49774
Välkommen till mitt jobb med mobilförbud
Jag saknar schock smilien i "gilla knappen". Jag har levt sa mycket for mig sjalv och i stora hus med stora rum att jag kanner stort behov av en STOR bubbla runt mig.
Det är en vanesak också.Jag får lite rysningar varje gång jag läser om hur trångt du måste bo
Jag är uppvuxen med två föräldrar på 200-någonting kvadratmeter så jag har alltid varit bortskämd med utrymme (De bor kvar där )
Prova att söka på fastighetsbeteckningen, jag får upp vår adress när jag söker på våran.Hemma. Ena hunden ligger i sovrummet och snarkar. (väntar på att jag ska göra henne sällskap) sambon känner sig krasslig så han ligger i soffan med hund nr 2 och snarkar de också.
Jag har precis fått ihop datorn med fd kollegans skärm (som jag fick låna för chefen) så jag har faktiskt jobbat lite
N¨ågon som vet hur man kan hitta adress när man bara har en fastighetsbeteckning?
Prova att söka på fastighetsbeteckningen, jag får upp vår adress när jag söker på våran.
Fiskägg?Fick ett spännande paket udagVisa bifogad fil 49767
Deklarerat för mig och maken Skönt att ha det gjort!
Problemet var att jag hade en hand på henne och den andra på mobilen, dvs inte fullt fokus på henne.Kliar kattens mage medan hon ligger i mitt knä och hon kommer med jämna mellanrum små klagande ljud på att jag gör inte RÄTT!!