Jag gör det lite för ofta numera. Okej att gråta hemma eller på psyk, men ja..Det är inget fel i att gråta @parellikusken
Gråter oftast när jag pratar om min häst också då jag tycker om honom så mycket. Sjukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör det lite för ofta numera. Okej att gråta hemma eller på psyk, men ja..Det är inget fel i att gråta @parellikusken
Det behöver inte alls vara sjukt. Ser det snarare som positivt att du kan gråta.Jag gör det lite för ofta numera. Okej att gråta hemma eller på psyk, men ja..
Gråter oftast när jag pratar om min häst också då jag tycker om honom så mycket. Sjukt.
Ska ha möte med chefen och facket om ca tio minuter om mina möjligheter till studier nu och till hösten Önska mig lycka till!
Måste tillägga att läraren är i min ålder, så ingen äldre herreFöre påsk sprang jag på en av våra extralärare i förra kursen. Det visade sig att han bor nästan granne med mig. Sen dess har jag såklart sett honom mer (men aldrig tidigare ) och inatt drömde jag att han bjöd mig på dejt, kl 00-02 (jag läste konstigaste dejten innan jag somnade). Sen vaknade jag innan dejten så jag vet inte hur det gick men han hade städat min bil!
Vilken fantastisk dag det varit i dag. Stralande sol, runt 25*C och alla (2 ) ytter dorrar har statt pa vid gavel medan jag skrotat runt i tun T-skjorta, shorts, och flip-flops.
Forsta gangen jag landade i Lugano, i Sweitz, var i February (for manga ar sedan) och snotacket lag tjockt uppepa palm-kronorna langst Lugano sjon.