Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker jobba men skrattar åt denna
1587448538233.webp
 
Idag ska pappa få komma hem 1 timma och träna med arbetsterapeuth. De ska titta på boendet om han kan komma hem eller inte. Vi får vara där men ska hålla 1 meters avstånd.

Det är 3 veckor sen stroken och jag såg honom :heart Har hört hans röst och den är annorlunda men jag är förväntansfull och glad!
 
Visade sig att jag inte bara gråter hos psyk när jag är där. Grät idag på rehaben också. Kände skräcken när fysion tog fram en liten hantel och jag visste hur ont det skulle göra. Det gjorde så ont. Så det kom tårar.
Jag har alltid sett mig själv som en person som inte gråter, men efter dom senaste åren får jag nog omvärdera det..
 
Visade sig att jag inte bara gråter hos psyk när jag är där. Grät idag på rehaben också. Kände skräcken när fysion tog fram en liten hantel och jag visste hur ont det skulle göra. Det gjorde så ont. Så det kom tårar.
Jag har alltid sett mig själv som en person som inte gråter, men efter dom senaste åren får jag nog omvärdera det..

Ibland behöver man bara släppa fram allt :heart det är bra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 287
· Visningar
35 699
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
389
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp