Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker jobba men skrattar åt denna
1587448538233.webp

Idag ska pappa få komma hem 1 timma och träna med arbetsterapeuth. De ska titta på boendet om han kan komma hem eller inte. Vi får vara där men ska hålla 1 meters avstånd.

Det är 3 veckor sen stroken och jag såg honom :heart Har hört hans röst och den är annorlunda men jag är förväntansfull och glad!

Visade sig att jag inte bara gråter hos psyk när jag är där. Grät idag på rehaben också. Kände skräcken när fysion tog fram en liten hantel och jag visste hur ont det skulle göra. Det gjorde så ont. Så det kom tårar.
Jag har alltid sett mig själv som en person som inte gråter, men efter dom senaste åren får jag nog omvärdera det..

Visade sig att jag inte bara gråter hos psyk när jag är där. Grät idag på rehaben också. Kände skräcken när fysion tog fram en liten hantel och jag visste hur ont det skulle göra. Det gjorde så ont. Så det kom tårar.
Jag har alltid sett mig själv som en person som inte gråter, men efter dom senaste åren får jag nog omvärdera det..

Ibland behöver man bara släppa fram allt :heart det är bra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 376
Senast: Myrten
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare