Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvåorna har till slut kommit över 2 miljons strecket i de kommuner jag tittar i. Det var inte så jättelänge sen som jag kunde hitta liknande för strax under 2 miljoner.Äre sant? Nu är väl läge att köpa? Blir säkert en rejäl uppgång när Corona-krisen är över
Ja, jag gnällde bara över det, inte otillåtet välBor inte du i Stockholmsområdet? Då kommer nog priserna att ständigt gå upp, mer eller mindre.
Ja, jag gnällde bara över det, inte otillåtet väl
Jag fann ett par renoveringsobjekt men jag känner mig själv alltför väl för att spekulera på demAbsolut inte!!! Du kan gnälla hur mycket du vill. Men ja, tyvärr går nog priserna fortsatt upp om du inte råkar trilla över något riktigt renoveringsobjekt, inte för att jag vet vad din budget är. Dessutom är bankerna stenhårda numera vad gäller bolån. Urrk.
Tack!@Aliisa jag kom precis på att det är din födelsedag idag! Grattis!!
Visa bifogad fil 49435
(Tänker att gubbarna på tårtan ska vara två tvillingar men känner att det behöver förtydligas i text pga något oklar bild!)
Tvåorna har till slut kommit över 2 miljons strecket i de kommuner jag tittar i. Det var inte så jättelänge sen som jag kunde hitta liknande för strax under 2 miljoner.
Men hursomhelst, det må kanske vara läge för att köpa men det är inte läge för mig att köpa
Jag kanske borde förtydliga att jag VERKLIGEN inte planerar att dricka två flaskor vin idag......Varmt och skönt. Köpte med mig ett par flaskor vin hem. Nästan fredag ju. Helgen börjar idag !
Hänger upp många tavlor?Fattar inte vad min granne sysslar med. De borrar (alltid med borr eller skruvdragare som uppenbarligen behöver laddas för det slirar alltid och låter allmänt tungt) minst två gånger om dagen. Kanske en kvart-halvtimme åt gången. Har gjort det i 3 år...
Jag känner... Vad gör de? Vad bygger de? Ser lägenheten ut som en sweitzherost? När laddar de skruvdragaren/borren? Vad borrar de i sen så att de kan borra i väggarna när borren är slö igen? Framför allt... Varför Laddar De Inte Borren Om De Ska Borra
Känns som att vi har pratat om detta förut så jag låter bli att svara på din fråga om det är okejÄr nog få som köper en tvåa ensam som förstagångsköpare på bostadsmarknaden i sthlm. Du får kanske sänka dina krav lite och kolla på ettor?