Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På min gata går det att köpa tvåor för halv miljonen. Medan villor kan kosta 3-4 miljoner
Hoppas att det för att du mår bättreSka sova men är sjukt opepp på att sova
Konstig känsla, är säkert 10 år sen jag kände att jag ville vara uppe och prata med kompisar och göra saker. Vanligtvis vill jag gärna sova och glömma allt.
Tack @athena_arabians och @Tranan!
Tack!Gratulerar!
Det tror jag att det ärHoppas att det för att du mår bättre
Jag tycker att du ska starta en youtubekanal. Jag skulle titta!
Haha! Min ungdomliga granne är inne på samma. En annan granne tycker även att jag borde ha en talkshow. Han har även hittat en perfekt jingel för ändamålet. Problemet är att jag inte har ngt vettigt att komma med. Mkt sk liv är typ som ett avsnitt av Seinfeld. Inget vettigt händer men allt är oklart
Är inte det precis vad folk vill se?
Du kan ha gäster också! Liksom modevetare och östermalmstanter blandat med Bukare, kulturmänniskor och annat löst folk! Och när orken tryter kan du slöfilma och kommentera vad som händer i kanalen utanför fönstret. (Är det en kanal? Vattnet i alla fall. )
Tänker att båtbranschen kanske skulle kunna vara något???Har försökt tänka på ngt rimligt jobb att skaffa nu när jag blivit typ permitterad.
Har jag kommit på ngt...?
Visa bifogad fil 49451
MEN tar en paus i tänkandet nu och dricker vin och spelar yatzy!
Tänker att båtbranschen kanske skulle kunna vara något???