Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vaddåKollar på en prison skin care routine!
Lugnt och stilla hos mig med
Visa bifogad fil 49217
Någon youtuber som visade hur hennes hudvårdsrutin såg ut i fängelsetEn vaddå
Helt underbartMinst sagt bra läge på den balkongen!
(jag har balkong mot innergården...)
Avis!Helt underbart
Har inte varit varmt nog att sitta ute förrän nu i helgen men ska bli skönt att få den innätad så jag slipper vara orolig för katten.
Kommer nog bo på den i sommar
Hade massa ångest förut så tog en extra xanor och nu är jag otroligt trött. Tittar på Tiger King och försöker hålla mig vaken. Inte så pepp på att somna nu och vakna vid tre inatt och vara pigg liksom.
Hoppas på att min vanliga sköterska är tillbaka på sjukhuset imorgon så jag slipper träffa den otrevliga. Blir alltid på så dåligt humör efter att ha träffat henne.
Ja, helt sjuk. Känns så otroligt verklighetsfrånvänd att det är svårt att tro på det.Alltså Tiger King är så jävla spårat Vettefan om jag orkar se klart. Men ska typ tvinga mig pga alla snackar ju om denna
Jag tyckte det var bra att se eftersnacket också! Annars rekommenderar jag UnorthodoxAlltså Tiger King är så jävla spårat Vettefan om jag orkar se klart. Men ska typ tvinga mig pga alla snackar ju om denna
Jag tyckte det var bra att se eftersnacket också! Annars rekommenderar jag Unorthodox