Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbet gick bra men lika långsamt som igår :cautious:
Efter jobbet åkte vi till stallet och barnet hoppade lite med den ena ponnyn. Det gick himla bra ända till ponnyn hoppade av tre gånger för långt ifrån hindret och barnet inte riktigt hängde med :p
Nåja, det gick bra och de hoppade lite till sen :)
 
Fick ta bort en fästing från Jinns idag. Är de inte ovanligt tidiga?
Eller kanske inte. Redan 19 april.

Dricker nu saft. Svartvinbär.
Den kommer ut som klumpar bitvisfrån flaskan. Smaken är det inget fel på däremot.
Nä, nu känns det inte som ovanligt tidigt, tycker jag. Jag gav hunden fästingtablett redan i slutet av mars efter att ha plockat 2-3 stycken. DET kändes tidigt...... :cautious:
 
Jag är ledig men 26-åringens alarm plingade 6.50 så jag gick också upp då.
Dottern hade redan vaknat och gått ner på nedervåningen så vi har hunnit titta på Sveriges yngsta mästerkock :)
Nu ska hon cykla till skolan och jag ska snart hänga upp den nytvättade tvätten innan jag ska dammsuga. Det är en fest att vara ledig :rofl:
 
har jobbat sedan 6.30. Om två timmar ska jag och katten till veterinären för att kolla upp hennes hosta. Sen hem och jobba lite till, och sen ska jag cykla till pappa, sno hans bil, hämta 4st ridlektionskompisar, och sen till stallet.
Himla splittrad dag. Är aningen stressad över att allt ska klaffa. Känns som att något kommer gå fel 🙈
 
Kompisen i USA berättade nyss stolt att han ska skaffa 1GB internet... för ett bra pris! 1.214 kronor. :eek:
Jag typ eh jag betalar 300kr för samma sak.
Han tappade hoppet om mänskligheten och livet och vill nu flytta hit.🙄
Jag kanske var den enda som uppfattade 1.214kr som under 2kr? Men det verkar som att det var 1214kr som över 1000kr det handlade om... eller? 😆

Jag fattade (fattar?) i alla fall inte varför kompisen ville flytta hit och betala 300kr för samma, när han fick det för under 2kr i USA 🙄😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 678
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp