Det hör ju inte hit, det är ingen cider per definition, det borde vara namnskyddat. Det är en sötsliskig alkoläsk.Jag som tycker att rekorderlig är ofta på gränsen för stark i alkoholsmaken och kunde därför gott vara sötare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hör ju inte hit, det är ingen cider per definition, det borde vara namnskyddat. Det är en sötsliskig alkoläsk.Jag som tycker att rekorderlig är ofta på gränsen för stark i alkoholsmaken och kunde därför gott vara sötare
Nä, det var nog lite naivt av mig att tro att denna skulle vara bättre! MarknadsföringUsch nej, tveksamt om det ens borde få heta cider och inte alskoläsk. Jag har aldrig druckit något som heter Rekorderlig som varit gott och inte sötäckligt.
Åh jösses! Nä jag har nog inte kunnat uppskatta Rekorderlig, Kopparberg och liknande sedan jag var typ 18, har blivit rätt känslig för söta drycker såhär på äldre darJag som tycker att rekorderlig är ofta på gränsen för stark i alkoholsmaken och kunde därför gott vara sötare
Jag är nyfiken, sån där låghaltig cider(?) som man kan köpa i mataffärer. Är det cider eller inte?Det hör ju inte hit, det är ingen cider per definition, det borde vara namnskyddat. Det är en sötsliskig alkoläsk.
Även i ålder...Jag tror att om du frågar runt här på forumet kommer du finna att termen 'helt vanlig tonåring' har ett väldigt brett spektrum.
Står det att det är cider så borde det vara detJag är nyfiken, sån där låghaltig cider(?) som man kan köpa i mataffärer. Är det cider eller inte?
Jag dricker ännu vanlig läsk till helgen, det kanske säger något om min smakNä, det var nog lite naivt av mig att tro att denna skulle vara bättre! Marknadsföring
Åh jösses! Nä jag har nog inte kunnat uppskatta Rekorderlig, Kopparberg och liknande sedan jag var typ 18, har blivit rätt känslig för söta drycker såhär på äldre dar
Fast de är rätt söta också? T.o.m sötare än rekorderlig kan jag tycka.Står det att det är cider så borde det vara det
Den bästa cidern är annars den man gjort självFast de är rätt söta också? T.o.m sötare än rekorderlig kan jag tycka.
Fast det kan bero på den mindre alkoholhalten.
Jag dricker ännu vanlig läsk till helgen, det kanske säger något om min smak
Vad mysigt det låter med uterum! Inglasat då med tak antar jag ?Ligger i soffan i uterummet. Ganska färdig för i dag, 4 timmar i skogen med viltspårskurs sen hem och äta innan vi drog till blomsterlandet och Willys. Nu är 10 nävor planterade, lite gräsfrön är sått och några rabatter är vattnade. Och typ 10 pelargonsticklingar omplanterade.
You and me sistah! Har dock inte provat det du nämnt, men om du säger att det är gott så kan jag ge det en chans. Jag gillar inte alkoholsmaken så mycket.Jag dricker bara läsk, inte alkohol eftersom jag gillar när det är lite sötare, iofs tonic water och ginger ale är otroligt gott, gärna med lite citron i. Eh jo, jag vet att dricka läsk inte alltid är världens bästa idé
Jag som tycker att rekorderlig är ofta på gränsen för stark i alkoholsmaken och kunde därför gott vara sötare