Åh, vad spännande !En mäklare ringde och frågade om hen fick hänga min konst i ett objekt. Så ska snart möta upp henom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad spännande !En mäklare ringde och frågade om hen fick hänga min konst i ett objekt. Så ska snart möta upp henom.
Hehe du bad om detVisa bifogad fil 49188
Det går att ha olika idéer om hur man avslutar efter en avspolning . Ren och fin
En mäklare ringde och frågade om hen fick hänga min konst i ett objekt. Så ska snart möta upp henom.
Inte helt säker på att jag kan rekommendera cidern dock... Hade hoppats att den skulle vara lite mindre sliskigt söt än deras andra, och det är den nog lite grann, men den är fortfarande för söt för min smak och den där basilikan känner jag inte av.
Tur att jag mest köpte den för att flaskan är fin
Jag som tycker att rekorderlig är ofta på gränsen för stark i alkoholsmaken och kunde därför gott vara sötareUsch nej, tveksamt om det ens borde få heta cider och inte alskoläsk. Jag har aldrig druckit något som heter Rekorderlig som varit gott och inte sötäckligt.