Är på Göteborgs jubileumsfestival var dock en evighetslång kö för att gå ombord på Götheborg. Men hon ska ligga i Göteborg hela sommaren så det blir möjligt lite senare i sommar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är frysen igång så räder bara att lägga i maten om den är torr på ytan. Den maten som varit fryst är rimligen kallare än runsluften som är i frysen efter avfrostning. Så det skyndar på sänkningen av temperaturen att lägga i allt igen.Sådär. ÄNTLIGEN är all is ute och vi har startat upp kyl/frys igen... Undrar hur länge den frysta maten håller utanför frysen, och undrar när jag kan stoppa tillbaka maten igen...
Men jösses - går det åt 5 liter per dygn hemma hos dig??Köpte en massa onödigt, och köpte 16 liter cola. så jag behöver inte köpa mer fören onsdag em.
Allt är tillbaka i frysen sedan ett tag nu. Det verkade ha gått bra med min tillfälliga lösning. Maten inslagen i täcken i en papplåda. Inte ens glasspinnar eller iskuber hade tinat...är frysen igång så räder bara att lägga i maten om den är torr på ytan. Den maten som varit fryst är rimligen kallare än runsluften som är i frysen efter avfrostning. Så det skyndar på sänkningen av temperaturen att lägga i allt igen.
Jag skojade lite! det räcker 14 dagar ca,Men jösses - går det åt 5 liter per dygn hemma hos dig??
Oj, hade jag inte ens druckit på ett årJag skojade lite! det räcker 14 dagar ca,
Förlåt om jag skrämde dig!
Määäh jag vill också bada juTagit premiärdoppet i poolen för i år![]()
Det löste jag åt en granne när vi registrerade en gmail-adress åt honom. Det finns någon som har samma två förnamn, i samma ordning + samma efternamn som han har men när vi bytte plats på förnamnen så gick det igenom.Jag hade världens Kafka-upplevelse när jag pratade med en person som skulle mejla mig i förra veckan. Han kunde inte för sitt liv acceptera att man faktiskt kan skriva fel mejladress utan att man får ett mejl tillbaka om att det inte gick att leverera.... Jag har en gmail-adress som består av mitt för- och efternamn. MEN jag var tvungen att peta in ett "V" mellan namnen (första bokstaven på mitt mellannamn) för att mejladressen skulle registreras. Det finns nämligen en person som heter precis som jag, och har mejladressen utan "v". Förmodligen i England eller USA eller annat engelskspråkigt land (med tanke på mitt efternamn). Den arma människan måste undra varför hon har fått klinikfakturor och andra märkliga mejl på svenska skickat till sig...I alla fall så lyckades jag få personen att dubbelkolla att han verkligen hade skrivit rätt. Uppenbarligen inte, för sedan kom mejlet jag hade väntat på... Men det var "lite" jobbigt innan jag hade lyckats få honom att förstå min förklaring.... Nej, du FÅR inget felmeddelande om du glömmer "v". Det finns en riktigt mejladress utan bokstaven... Jag SLET mitt hår till slut....
![]()
Det är ju ändå över en L/dag, vad gör du med den? städar? Förstör tänderna? Lägger på vikten?Jag skojade lite! det räcker 14 dagar ca,
Förlåt om jag skrämde dig!
Missbrukar den, dricker för mycket cola fortfarandeDet är ju ändå över en L/dag, vad gör du med den? städar? Förstör tänderna? Lägger på vikten?
Det där var väl otrevligt. Låt folk dricka hur mycket cola dom vill, det drabbar väl inte dig.Det är ju ändå över en L/dag, vad gör du med den? städar? Förstör tänderna? Lägger på vikten?
Den som skaffade colan har klagat över sin vikt och jobbat med viktnedgång. Så jag vet inte om det var så otrevligt. Det var ju raka enkla frågor?Det där var väl otrevligt. Låt folk dricka hur mycket cola dom vill, det drabbar väl inte dig.
Jag har jobbat hårt att minska min förbrukning av läsk, vilket inte har varit lätt.Den som skaffade colan har klagat över sin vikt och jobbat med viktnedgång. Så jag vet inte om det var så otrevligt. Det var ju raka enkla frågor?
Jag tyckte det lät otrevligt och anklagande. Följer inga vikttrådar, så vet inte vilka som klagar på sin vikt och inte.Den som skaffade colan har klagat över sin vikt och jobbat med viktnedgång. Så jag vet inte om det var så otrevligt. Det var ju raka enkla frågor?
Gjorde mamma med men hon bröt det missbruketMissbrukar den, dricker för mycket cola fortfarande
Det ÄR verkligen en pärs att klara det!Jag har jobbat hårt att minska min förbrukning av läsk, vilket inte har varit lätt.