Hemma från jobbet och äter lunch. Ska snart in till stan igen för att träffa en kompis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din kropp börjar tala om för dig att det är nog nu. Den måste börja agera eftersom din knopp vägrar att lyssna
att ditt sjuka arbete nog är orsaken är ingen högoddsare...
Du Måste Ta Hand Om Dig![]()
Åh, är det din födelsedag idag? GrattisHissat flaggan![]()
GrattisHissat flaggan![]()
Förra året när jag kokade äppelmos, så läste jag att det var vissa som inte hade socker i alls. Det vågade jag inte då vi har sura äpplen, tänk nästan grany Smith.Vågar nog koka upp resten av hinken med äpplen imorgon moset vart gottSå nu har jag äppelmos till gröt fram över
Älskar äppelmos men alla man köper innehåller så mycket socker så låter oftast bli men testade och dra ned sockermängden rejält och äpplen var rätt söta av sig själv. Förstår att Trule gillar dem
![]()
Vågar nog koka upp resten av hinken med äpplen imorgon moset vart gottSå nu har jag äppelmos till gröt fram över
Älskar äppelmos men alla man köper innehåller så mycket socker så låter oftast bli men testade och dra ned sockermängden rejält och äpplen var rätt söta av sig själv. Förstår att Trule gillar dem
![]()
Jag valde att frysa när jag gjorde äppelmosJag trodde man behövde ha i socker för den konserverande effekten?
Ja det är socker i men inga mängder, hitta ett recept med bara en halv dl socker totaltJag trodde man behövde ha i socker för den konserverande effekten?
Grattis på dagen! Hoppas den blir primaHissat flaggan![]()