Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha hästen började dräggla 😂 Första gången jag ser honom göra det. Pratade med Mamma samtidigt medan jag väntade på att han skulle bli klar. Hans "mormor" hade hämtat ut 120 kg morötter till kvällens trav då alla startande hästar får en påse var 🥰 Sa till henne att Trule nog hade velat haft dem 😂
 
Hahaha hästen började dräggla 😂 Första gången jag ser honom göra det. Pratade med Mamma samtidigt medan jag väntade på att han skulle bli klar. Hans "mormor" hade hämtat ut 120 kg morötter till kvällens trav då alla startande hästar får en påse var 🥰 Sa till henne att Trule nog hade velat haft dem 😂
Vilken gullig mormor! Min Akima hade också en mormor som gav äpplen och morötter till sitt fyrbenta hästbarnbarn :D Många äpplen och morötter blev hon bortskämd med :D
 
Nej, det är ju det också!!! :arghh:
Klart du ska gå, det kan bli trevligt :) Och gott! Var ska det vara? På hotell tex är maten alltid god så då är det absolut värt det :D
Vi hade vår planeringsdag förra veckan på ett hotell, värt det, definitivt för matens skull, även om jag tyckte resten var bra också :D
 
Jag är ledig i dag! Har varit hos tandis, vilket gick bra. Mycket riktigt var en flisa av en tand av, tanden var rotfylld så det var därför jag inte hade ont av det. Det blev en lagning och slutsumma på 1450 kr. SUCK liksom. Jag frågade varför jag har ont när jag gapar och gäspar och han trodde det var någon muskelsmärta, inte en infektion eller så. Går över, förhoppningsvis. Kan ju ha bitit snett när jag bet sönder tanden på svålen. Känner mig faktiskt ovanligt imponerad över lagningen.

Egentligen skulle jag göra en undersökning i dag men gjorde om tiden när tanden bets sönder, och med tanke på de ökade kostnaderna just nu... så bokar vi in en undersökning i maj nästa år istället. Det är dyrt att leva så jag behöver inte tandläkarbesök ovanpå det.

Nu ska jag fundera på någon slags lunch, sedan en promenad med doggo, får se hur långt vi går nu. För någon dag sedan hade jag ont i armen, i går i benet och i dag i höften. Blir ibland bättre av att gå så hoppas på det i dag, ibland blir det bara sämre av rörelse, så hoppas på att det inte är en sådan dag. Men förstår inte den här vandrande värken! Tycker inte jag är otränad, jag rör ju mig rätt mycket ändå, är inte rädd för att promenera osv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp