athena_arabians
Trådstartare
Hissat flaggan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din 11-åring och min pappa är samma person alltså?! Har nån nånsin sett dem i samma rum samtidigt?Min 11-åring brukar på den frågan från läkare och annan vårdpersonal svara "Ja, vem sköt Olof Palme?".
Din 11-åring och min pappa är samma person alltså?! Har nån nånsin sett dem i samma rum samtidigt?
Nej, det är ju det också!!!Har du fått se menyn i förväg så att du vet att det lönar sig?
Nej, det är ju det också!!!
Hissat flaggan
Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktig toppendag!Hissat flaggan
Vilken gullig mormor! Min Akima hade också en mormor som gav äpplen och morötter till sitt fyrbenta hästbarnbarn Många äpplen och morötter blev hon bortskämd medHahaha hästen började dräggla Första gången jag ser honom göra det. Pratade med Mamma samtidigt medan jag väntade på att han skulle bli klar. Hans "mormor" hade hämtat ut 120 kg morötter till kvällens trav då alla startande hästar får en påse var Sa till henne att Trule nog hade velat haft dem
Klart du ska gå, det kan bli trevligt Och gott! Var ska det vara? På hotell tex är maten alltid god så då är det absolut värt detNej, det är ju det också!!!
Då byter man batteri på denEn måste fortfarande ha en smartphone, jag kan inte använda bankID på datorn. Jag vet inte heller vad som kommer att hända den dagen min kära gamla dosa lägger av.
Ja, alltså det lutar ju åt det faktiskt!Klart du ska gå, det kan bli trevligt Och gott! Var ska det vara? På hotell tex är maten alltid god så då är det absolut värt det
Vi hade vår planeringsdag förra veckan på ett hotell, värt det, definitivt för matens skull, även om jag tyckte resten var bra också
Nä vi brukar köra hem på gallersläp så det står givetvis upp hela vägen. Det har även de i affären sagt går bra.. och de kylar/frysar jag sett köras hem har stått upp på bilen med.Det ska en inte göra. Speciellt om det har legat ner så behöver kylmediet och oljan till kompressorn sjunka ner igen.
Din kropp börjar tala om för dig att det är nog nu. Den måste börja agera eftersom din knopp vägrar att lyssnaNäe det blir nog inget jobb i dag. Har varit sjuk så himla ofta senaste tiden, vad är det som händer?
Grattis!!Hissat flaggan