Det ar inte alls lika latt nar man inte befinner sig i Sverige ...
Nu kunde ju @Sel dock fixa ett mobilt BankID genom internetbanken med dosa så då borde det gå att lösa ett bankID på fil i datorn också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ar inte alls lika latt nar man inte befinner sig i Sverige ...
Nu kunde ju @Sel dock fixa ett mobilt BankID genom internetbanken med dosa så då borde det gå att lösa ett bankID på fil i datorn också.
Tant är oren och det blir inte bättre. Har dessutom redan två kroniska diagnoser med PPID samt andningsbesvären som kommer och går.Åh nej, vad har hänt?
Fast det är ju inte alls speciellt krångligt. Du måste bara vänja dig ! Jag tycker att det är jättebra att man legitimerar sig med bank-id vid internetköp. Det känns mycket säkrare !Jag lyckades just lista ut det, men så jävla krångligt! Ska jag måsta sitta i en hel härva av teknologi med två apparater öppna för att kunna beställa en flaska hårfärg för 30spänn liksom, det är ju larvigt.
Men okejdå. Det funkar i alla fall. Jag tror jag ploppar över resten av pengarna till mitt UK-konto bara.
Tror det var tidigare, men mins inte. Det viktigaste är ju att du kan utföra ditt jobb på ett säkert sättKanske när man ställer om till normaltid? Det är bara en vecka arbete kvar efter det iaf
Behöver ju inte vara snett bakom. Kan ju lika gärna vara sida vid sida eller en halv hästlängd före.Det är lätt att glömma att det inte är självklart för alla vad som menas. Det kallas även att ligga i Dödens när en häst hamnar snett bakom men utvändes om ledaren utan draghjälp, och får gå så in i upploppet. Det är hårt och kräver en riktig jävel till kuse.
Näe det blir nog inget jobb i dag. Har varit sjuk så himla ofta senaste tiden, vad är det som händer?
Ett rygglopp = att hästen har hästar framför sig så hon får gå i rygg på någon annan Hon är het som en spis och fixat inte att det inte finns en bromskloss framför. Hon slösar massa energi och kusken får ligga och dra i henne.Det hjalper inte att bli galen Man far da bara den har blicken ... och vem kan motsta den?
Visa bifogad fil 99035
Bad AR ett "rygglopp"?
Ojoj de blev lite galet ska ju vara katten. Men är man dödstrött så är manKunder?
Det är egentligen väldigt simpelt, du måste bara lära dig. BankID är en extra säkerhet, ingen ska kunna stjäla ditt kort och komma åt dina pengar.okej, nu tror jag att jag har ett bankID, men det är ju värdelöst om jag inte kan använda det på datorn. Det går bara att registrera på mobiler och ipads typ. Inte shoppar jag på telefonen.
Det är egentligen väldigt simpelt, du måste bara lära dig. BankID är en extra säkerhet, ingen ska kunna stjäla ditt kort och komma åt dina pengar.
Om du handlar på datorn och den vill ha BankID kan du ofta välja "mobilt bankid" eller "bankid på annan enhet". Då behöver du öppna appen på mobilen och välja "scanna qr-kod" på skärmen på datorn, klart! Det går ofta att legitimera dig med enbart fingeravtryck, det kan du själv ställa in, då slipper du skriva koden varje gång.