Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du beställt en husvärd?Föll för frestelsen och beställde husvärden.. men har fått såå mycket rabatt!
Har du beställt en husvärd?
Föll för frestelsen och beställde husvärden.. men har fått såå mycket rabatt!
JaaHudvården?
Det är ingen tång utan en mjuk rulle i satin som man lindar håret runt. Man kan sova med den, eller så har man den dagtid om man inte har något emot att gå runt så. Minst 4 timmar bör den sitta i. Jag har den alltid över natten men har absolut varit ute och rastat hundar med den i Eftersom det inte är ett värmverktyg sliter det inte på håret.Tack för tips! Men ska man sova med locktången?
Aaah, jag ska investigera mera!Det är ingen tång utan en mjuk rulle i satin som man lindar håret runt. Man kan sova med den, eller så har man den dagtid om man inte har något emot att gå runt så. Minst 4 timmar bör den sitta i. Jag har den alltid över natten men har absolut varit ute och rastat hundar med den i Eftersom det inte är ett värmverktyg sliter det inte på håret.
Jag köpte en dyr locktång från GHD i våras men tycker att det tog alldeles för lång tid att locka håret, svårt, plus sliter ju rätt mycket även om man har värmeskydd.
Jag har totalt shoppingstopp just nu men är SÅ sugen på att beställa enDet är ingen tång utan en mjuk rulle i satin som man lindar håret runt. Man kan sova med den, eller så har man den dagtid om man inte har något emot att gå runt så. Minst 4 timmar bör den sitta i. Jag har den alltid över natten men har absolut varit ute och rastat hundar med den i Eftersom det inte är ett värmverktyg sliter det inte på håret.
Jag köpte en dyr locktång från GHD i våras men tycker att det tog alldeles för lång tid att locka håret, svårt, plus sliter ju rätt mycket även om man har värmeskydd.
Gör det! Jag var lite skeptisk först, tänkte kan det verkligen bli så bra liksom, men är mer än nöjd med min. Gillar att stötta kvinnliga företagare ocksåAaah, jag ska investigera mera!
Rekommenderar att köpa från Eternal Muse då, den är så mjuk och len. Går fint att sova med. Jag följer henne på TikTok men tror hon har instagram också med massa videos om hur man använder den.Jag har totalt shoppingstopp just nu men är SÅ sugen på att beställa en
Haha inte Sandhamn i dag hellre visst.Lång men bra dag på jobbet. Vi är lyckligt lottade som får väldigt bra skolmat så min kamp mot ngr kilon går sådär.
Äter kvällsmat och tittar på dagens Idol.
Idag blir det iaf Sandhamn och sen Venn.