Fantastisk tanke Vad skulle du göra om du fick 500 kWh?Tror att årets julklapp kommer att bli 500 kWh - att göra precis vad man vill med....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastisk tanke Vad skulle du göra om du fick 500 kWh?Tror att årets julklapp kommer att bli 500 kWh - att göra precis vad man vill med....
Bada skumbad - helt klart !Fantastisk tanke Vad skulle du göra om du fick 500 kWh?
Hehe. Ja, varje dag i hela mitt liv ungefär, men jag är också en sån som tenderar att glömma bort att äta tills jag är vrålhungrig.Sitter och kämpar mot glass och kolhydratssuget. Just nu vill jag bara koka en stor kastrull med snabbmakaroner följt av chokladglass. Skönt att jag inte fick suget när jag faktiskt var och handlade.
Är det någon mer som kan bli sådär hysteriskt sugen på kolhydrater och socker? PMS och mens räknas inte.
Oj. Det vet ju inte ens jag som är aktiv.Här vet man ju precis vilka som är kommunpolitiker i respektive parti.
Oj. Det vet ju inte ens jag som är aktiv.
De främsta namnen i partierna vet jag ju självklart. Men vilka som sitter i respektive nämnder, grupper, bolag och råd har jag inte koll på. Det är många! Trots att det är en liten kommun.
Absolut! Typ varje dag..Sitter och kämpar mot glass och kolhydratssuget. Just nu vill jag bara koka en stor kastrull med snabbmakaroner följt av chokladglass. Skönt att jag inte fick suget när jag faktiskt var och handlade.
Är det någon mer som kan bli sådär hysteriskt sugen på kolhydrater och socker? PMS och mens räknas inte.
Det måste vara en liten kommun, jag blir alltid lite överraskad när jag kikar på valsedlarna att det är så få jag känner igen. Jag känner visserligen igen de flesta "högst upp" men det är via föreningslivet och de kontakter vi har haft den vägen.Här vet man ju precis vilka som är kommunpolitiker i respektive parti.
Fanns inte det som popupreklam här innan?Var det inte Coco Chanel som svalde en binnikemask för att förbli smal? Något att ta efter?
Förstår inte problemet. Klart käpphästarna skall ha vinterstall. En av käpphästarna i vårat hus vägrade sig ur DM och ryttaren satt och var grinig vägen hem...Kom hem till byggprojekt av vinterstall till käpphästar, så går det när barnet är hemma sjuk från skolan
Jag blir proteingalen. MÅSTE ha kött eller ägg typ. Ibland socker, men protein är vanligare.Sitter och kämpar mot glass och kolhydratssuget. Just nu vill jag bara koka en stor kastrull med snabbmakaroner följt av chokladglass. Skönt att jag inte fick suget när jag faktiskt var och handlade.