Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somna på soffan, liksom knappt någon ide för mig att sova inatt så tar lite små tupplurar. Min sambo tittar på Champions League och innan jag ens hade slagit upp ögonen sa jag till honom - nämen se på tusan där är Hasse Backe 😂💪 Kände så igen honom på rösten efter ha träffat honom i somras och diskuterat amerikanskt trav vs svenskt trav.
 
20220906_203502.webp
kopplar av i soffan och tittar på tv
 
Sitter och kämpar mot glass och kolhydratssuget. Just nu vill jag bara koka en stor kastrull med snabbmakaroner följt av chokladglass. Skönt att jag inte fick suget när jag faktiskt var och handlade.

Är det någon mer som kan bli sådär hysteriskt sugen på kolhydrater och socker? PMS och mens räknas inte.
 
Sitter och kämpar mot glass och kolhydratssuget. Just nu vill jag bara koka en stor kastrull med snabbmakaroner följt av chokladglass. Skönt att jag inte fick suget när jag faktiskt var och handlade.

Är det någon mer som kan bli sådär hysteriskt sugen på kolhydrater och socker? PMS och mens räknas inte.
Hehe. Ja, varje dag i hela mitt liv ungefär, men jag är också en sån som tenderar att glömma bort att äta tills jag är vrålhungrig.
 
Oj. Det vet ju inte ens jag som är aktiv.
De främsta namnen i partierna vet jag ju självklart. Men vilka som sitter i respektive nämnder, grupper, bolag och råd har jag inte koll på. Det är många! Trots att det är en liten kommun. :)

Instämmer. Jag har koll på de i högre positioner samt de politiker som bor i min byhåla. I övrigt har jag verkligen inte koll.

Eller ja, jag vet ju vilket parti min moster representerar av förklarliga skäl :laugh:
 
Sitter och kämpar mot glass och kolhydratssuget. Just nu vill jag bara koka en stor kastrull med snabbmakaroner följt av chokladglass. Skönt att jag inte fick suget när jag faktiskt var och handlade.

Är det någon mer som kan bli sådär hysteriskt sugen på kolhydrater och socker? PMS och mens räknas inte.
Jag blir proteingalen. MÅSTE ha kött eller ägg typ. Ibland socker, men protein är vanligare.
 
Det var en superkväll ute faktiskt. Vi gick och såg The Ladyboys of Bangkok på den lokala teatern, och showen var fantastisk! De har uppdaterat den med tiden och det var underbart att se, musikalshowerna helt underbara! Inte för mycket dricka och bara trevligt helt enkelt. Jag blev tårögd över ett nummer eller två i showen. <3
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
697
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp