Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20220902_143943.webp

Kajsa har full kontroll på vår ena granne när hen gick förbi 😂
 
Har haft hyggligt tempo så har varit i stallet, köpt nya lampor till bilen, duschat, ätit lunch, städat badrummen, tömt diskmaskinen och varit på lashlift.
Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen och sen vänta på att mamma och pappa hör av sig. De borde alldeles strax landa på Kastrup.

Otroligt svårt att fota mitt eget öga :cautious:

20220902_140248.webp
 
Barnet har åkt. Jag mår bättre så hoppas krya på mig helt under helgen :up:
Exet och barnet (som jag just vabbat med) åkte och skulle köpa skor, orkade inte diskutera olämpligheten i det hela.

Duschat, tvättar och ska se om jag kanske orkar dammsuga eller om jag bara ska chilla lite nu. Oklart vad jag ska äta ikväll också…
 
Hemma nu och väntar på gubben ska komma..
Hoppas han inte svimmar när jag drar ner byxorna och tar av bandgaget bara 🤣 ...
Eller säger hur f*n har du kunnat jobba

Mamma har inte heller sett de 🤣🤣🤣
 
Ta inte illa upp men det där kallar inte jag för att gömma. Här förvaras dreamisar i en inbrottsäker burk med snäpplock. Burken står sedan i ett stängt överskåp.
JVisa bifogad fil 99196

Just sa. Det ar att gomma for katten. :p

Jag har haft två hundar som kunde öppna kylskåpet :)

Vi har ett sadant har kylskap ... och hundarna's godis ligger i ovre delen ... hogst upp till vanster :devil: och Deras ben ligger i ett "garage kylskaps" frys hogst upp. I garaget. :p


fridge.webp
 
Släppa fjäriln gick bra! Den satt så snällt på en tomatplanta, sedan har vi inte sett den på hela dagen. 😅 Hoppas hen mår bra. Jag ska upp igen strax när jag ändå promenerar med hunden. Ska ställa in lite fler blommor.

Men fy farao vilken jobbdag det varit! Vi är sex personal ner nu, de har slutat. Allihopa samma månad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp