Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Duschat och funderar på om jag orkar dricka te eller inte 😅 Imorgon bitti ska vi greja med fölis så måste komma upp i tid hm ..

Fast kanske är Pappan trött efter att knappt sovit idag då han plocka upp kräftburar i morse 🤭 Han och hans kräftfiske ..
 
Läst igenom min berättelse jag skrev för kanske 3-4 veckor sedan och nu kändes den inte alls så fånig längre! Strök bort en del trams men känner mig nu ganska nöjd ändå. Är lite kär i mina karaktärer :o Får se vad de ska hitta på nu!
 
Ja, kanske… åker ofta blåljus förbi här med men inte sett de svarta innan! Och ja, hoppas det :nailbiting:

De svarta brukar åka i samband men skjutningar odyl (händer ju tyvärr nästan dagligen) samt typ fotbolls-huligan-upplopp och liknande. Har kanske olika uppsättning dock. Men de ser likadana ut utvändigt

Då flyttar jag från Sverige

Antar att du börjat packa?
 
Fått skavsår på tummarna pga all kräft-skalning denna vecka. Helt stört 😆
Grannen som hjälpte mig att käka ikväll bara ”alltså du har typ ngn konstig grej med mat. Du snöar in på ngt och käkar det i veckor. Alla minns löjroms-dieten som slutade med att jag hade en löjroms-kran i orten 😅
Nu måste jag dock snöa in på ngt JÄVLIGT billigt eftersom jag lagt typ 3 papp på kräftor denna vecka #kaos #ruinerad
Några tips? Obs måste vara ”vegetariskt”
 
Fått skavsår på tummarna pga all kräft-skalning denna vecka. Helt stört 😆
Grannen som hjälpte mig att käka ikväll bara ”alltså du har typ ngn konstig grej med mat. Du snöar in på ngt och käkar det i veckor. Alla minns löjroms-dieten som slutade med att jag hade en löjroms-kran i orten 😅
Nu måste jag dock snöa in på ngt JÄVLIGT billigt eftersom jag lagt typ 3 papp på kräftor denna vecka #kaos #ruinerad
Några tips? Obs måste vara ”vegetariskt”
Morötter 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp