Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aningJävlar har han spons från Gucci eller!?
Du har väl tvättat dammsugarslangen!?Dammsugit, nu känner jag mig riktigt nöjd!
Tänkte på det faktisktDu har väl tvättat dammsugarslangen!?
Omg, kanske det! Men så fort? Med blåljus? De måste haft bråttomKanske var en säpobil med eskort? Nån känd politiker på väg till nåt arrangemang, de har säkert livvaktsskydd allihopa nu.
Jag har känsla av att detta kommer bli en buke grejDu har väl tvättat dammsugarslangen!?
Ja, kanske… åker ofta blåljus förbi här med men inte sett de svarta innan! Och ja, hoppas det
Då flyttar jag från Sverige
Varit något slags ”upplopp” vid ett köpcentrum utanför stan, var säkert dit de åkteDe svarta brukar åka i samband men skjutningar odyl (händer ju tyvärr nästan dagligen) samt typ fotbolls-huligan-upplopp och liknande. Har kanske olika uppsättning dock. Men de ser likadana ut utvändigt
Antar att du börjat packa?
De vill väl inte bli stående vid rödljus/korsningar osv om det finns risk för attentat mot personen. Bättre komma fram så snabbt som möjligt då.Omg, kanske det! Men så fort? Med blåljus? De måste haft bråttom
De vill väl inte bli stående vid rödljus/korsningar osv om det finns risk för attentat mot personen. Bättre komma fram så snabbt som möjligt då.
Om det nu var personskyddet.
Åh nej, de körde åt fel hållDe kanske skulle förbi mig och kolla om det fanns några kräftor kvar?
(Nej det fanns det inte)
alltså när jag flyttar packar jag på nån dag Det som inte får plats i en 22 m3 lastbil slängs..De svarta brukar åka i samband men skjutningar odyl (händer ju tyvärr nästan dagligen) samt typ fotbolls-huligan-upplopp och liknande. Har kanske olika uppsättning dock. Men de ser likadana ut utvändigt
Antar att du börjat packa?
MorötterFått skavsår på tummarna pga all kräft-skalning denna vecka. Helt stört
Grannen som hjälpte mig att käka ikväll bara ”alltså du har typ ngn konstig grej med mat. Du snöar in på ngt och käkar det i veckor. Alla minns löjroms-dieten som slutade med att jag hade en löjroms-kran i orten
Nu måste jag dock snöa in på ngt JÄVLIGT billigt eftersom jag lagt typ 3 papp på kräftor denna vecka #kaos #ruinerad
Några tips? Obs måste vara ”vegetariskt”
Morötter
Fetaost! Eller kanske någon annan sorts getost… med rödbetorSant! Rotsaker är ju billigt. OCH vegetariskt. Men vad äter man till som ej är ett djur med ull på?
Tofu! Alltid tofu.Sant! Rotsaker är ju billigt. OCH vegetariskt. Men vad äter man till som ej är ett djur med ull på?