R
Raderad medlem 68338
Fetaost! Eller kanske någon annan sorts getost… med rödbetor
Man kanske borde göra rotsaksgratäng med massa vitlök och parmesan. Vin är ju också vegetariskt lyckligtvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fetaost! Eller kanske någon annan sorts getost… med rödbetor
Tofu! Alltid tofu.
Beror helt på hur det tillagas. Kan smaka fantastiskt eller inte så fantastiskt. Lever på tofu just nu.Alltså det smakar inget och har udda konsistens!? Är tyvärr tvek
Beror helt på hur det tillagas. Kan smaka fantastiskt eller inte så fantastiskt. Lever på tofu just nu.
Typ "ätbart, men tänk om det var en riktigt bra köttbit... "Mina grannar som är veganer (som för övrigt initierat min sk vegetariska september ) är jätteduktiga på att laga mat. Tycker ändå inte tofu är speciellt gott tyvärr. Hur gott de än kryddar/tillagar den.
Kan vara jag som tappat min känsla för konsistens efter 20 år utan kött. Hårdstekt eller friterad tofu år så mycket textur man får liksom.Mina grannar som är veganer (som för övrigt initierat min sk vegetariska september ) är jätteduktiga på att laga mat. Tycker ändå inte tofu är speciellt gott tyvärr. Hur gott de än kryddar/tillagar den.
Men om det är dom som initierat din vegetariska september, så innebär väl det att dom står för maten i september?!Mina grannar som är veganer (som för övrigt initierat min sk vegetariska september ) är jätteduktiga på att laga mat. Tycker ändå inte tofu är speciellt gott tyvärr. Hur gott de än kryddar/tillagar den.
Jag har växlat mellan varmt vatten med ingefära och honung och te. Känns bra för stunden iaf. Kan vara så att även lite glass slunkit ner ikvällVarmt vatten med honung är den dunderkur
Kan vara jag som tappat min känsla för konsistens efter 20 år utan kött. Hårdstekt eller friterad tofu år så mycket textur man får liksom.
Men om det är dom som initierat din vegetariska september, så innebär väl det att dom står för maten i september?!
Problem solved
Absolut! Gå genast och knacka på och undra vad det blir till kvällsmatJa jo det är en mkt bra aspekt som jag borde ta upp tämligen omgående!
Ibland kan jag få cravings efter något med tuggmotstånd. Något man kan skära och sedan tugga på. Haha.Är nog det! Att du är ”avvand”! Så tror jag det är för grannarna
Ibland kan jag få cravings efter något med tuggmotstånd. Något man kan skära och sedan tugga på. Haha.
Absolut! Gå genast och knacka på och undra vad det blir till kvällsmat
Ja, det är ju inte ett alternativ. Så får nöja mig med tofu.Fattar! Men ändå gött att inte äta ett djur!
Finns ju en massa andra växtbaserade proteiner iofs. Med mycket textur.Ja, det är ju inte ett alternativ. Så får nöja mig med tofu.
Tycker inte att det är så mycket textur i något faktiskt. Är lite less på ersättningsprodukter, är nog därför jag klagar.Finns ju en massa andra växtbaserade proteiner iofs. Med mycket textur.