Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter klokt, hoppning belastar ju lite mer. Har du ett fysiskt arbete skulle jag vara noga med att vila mycket när jag kom hem sen. Inga extra promenader eller så. Då borde muskeln kunna vila och läka :)
Ja jag känner så med , så nästa gång om 5 veckor kan jag börja tänka på hoppningen igen.. vilade så mycket som möjligt igår när jag kom hem

Tur vi ska åka jänkebil imorgon en heldel så de blir vila och har mamma och hennes kollega med oss som jobbar inom vården
 
Jag väntar på ett paket med en massa härliga böcker från min vän i NL. Har väntat i över en vecka, så inatt drömde jag till och med om att jag fick och öppnade paketet och bläddrade i alla skatter :D

Hoppas att det kommer en uppdatering i post-appen idag åtminstone!
 
Goooood morgon!
Är vaken! 😯😯
Inser kopplingen till att jag fick ngn dunder-dos pnedisolon på läkarbesöket tidigare i veckan så gissar att jag kommer bli morgontrött igen lagom till måndag.
Frågan är vad jag ska göra vid detta arla tidpunkt? 😆
 
@hastflicka det var det här med att gömma Dreamies :meh:

Jag har alltså gömt dem i den randiga till vänster numera inte den gråa, men när hon väl är uppe i den grå går det lätt att kravla sig över till den randiga.

Visa bifogad fil 99123
Ta inte illa upp men det där kallar inte jag för att gömma. Här förvaras dreamisar i en inbrottsäker burk med snäpplock. Burken står sedan i ett stängt överskåp.
DSC_1234.webp
 
Jag trodde att jag hade bröd hemma att göra lunchmacka med, men så var icke fallet. Får gå förbi bageriet på vägen upp till jobbet och köpa en istället. Ska gå en halvtimme eller så tidigare så att jag kan göra allt iordnign för fröken fjäril.
 
Länka gärna :) . Jag tycker att det låter mystiskt och nästan som om man skulle ha något fel på sina uttag om detta händer.... O_o
Läste det på minhembio punkt com (man får väl inte länka till andra forum här), försökte hitta nån annan källa men får upp så många träffar och vet inte vad jag ska söka på för att hitta rätt så citerar från minhembio här:

”att dra ut strömkontakten utan varje dag sliter på komponenterna eftersom det skapar oftast gnista mellan polerna som i längden sliter på nätdelen i apparaterna.
Det bästa och skonsammaste är att ha en grendosa med en knapp på som man stänger av och sätter på med, då skapas inte denna gnista mellan polerna.
Det är därför man ska tex koppla ut ett bilbatteri i en viss ordning i en bil för att inte skada elektroniken, det är dock svårar med en strömkontakt där båda polerna sitter fast”
 
Oookej nu har jag tittat på aldeles för många videos om Andrew Tate och blivit allt för förbannad. Borde nog gå ut en stund i dag med, det är jobbigt att bo i en grotta.
Känner mig piggare i dag, och ingen feber eller stressmage som krånglar hittills :up:
 
Inatt drömde jag att jag var kvar i en gammal relation som var väldigt jobbig att ta sig ur. Himla skönt att vakna och inse att det är 2022.

Somnade om men väcktes senare av att Whippishen stoppade en iskall nos i mitt öra, vilket borde räknas som en sån där militär skrämseltaktik.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp