Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag känner så med , så nästa gång om 5 veckor kan jag börja tänka på hoppningen igen.. vilade så mycket som möjligt igår när jag kom hemLåter klokt, hoppning belastar ju lite mer. Har du ett fysiskt arbete skulle jag vara noga med att vila mycket när jag kom hem sen. Inga extra promenader eller så. Då borde muskeln kunna vila och läka
Ta inte illa upp men det där kallar inte jag för att gömma. Här förvaras dreamisar i en inbrottsäker burk med snäpplock. Burken står sedan i ett stängt överskåp.@hastflicka det var det här med att gömma Dreamies
Jag har alltså gömt dem i den randiga till vänster numera inte den gråa, men när hon väl är uppe i den grå går det lätt att kravla sig över till den randiga.
Visa bifogad fil 99123
Läste det på minhembio punkt com (man får väl inte länka till andra forum här), försökte hitta nån annan källa men får upp så många träffar och vet inte vad jag ska söka på för att hitta rätt så citerar från minhembio här:Länka gärna . Jag tycker att det låter mystiskt och nästan som om man skulle ha något fel på sina uttag om detta händer....
T.o.m. hunden är galen i dreamies. Men det ska vara blå påse.Min katt äter inte dreamies.
Mjaus Gottebitar och Fina fisken däremot!