Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fina fisken går hem hos lillkissen men inte den vuxna. Hon äääälskar de där sticksen från sjöbogården .Min katt äter inte dreamies.
Mjaus Gottebitar och Fina fisken däremot!
För övrigt är min Pappa som ett barn på julafton Det hade beställt en betesputs som kom nu
Han var lycklig Antar att det är jätte roligt och putsa hagar eller något. Han skyller på sin fru att det är hon som ville ha en betesputsMän och deras leksaker Särbon är likadan
Tog mig en stund att lista ut varför mobilen inte laddades på hotellrummet i Edinburgh i somras.Ja det är helt klart en sådan där kulturell grej som jag aldrig förstått mig på men snällt accepterar. Hos oss är det dock bara just TV-uttaget det meckas med, samt uttag som vi inte har något i permanent, övriga manicker använder vi för ofta för att det ska kännas rimligt. Vet dock inte hur många gånger jag glatt kopplat in mobilladdaren i valfritt uttag för att ladda upp batteriet innan jag går ut, bara för att en timme senare inse att jag glömde slå på det förbannade uttaget så mobilen har bara legat och dött
Men du har bara EN, väl.... ?? Tänk dig kladdet x 8....Ebba tränar på att äta. Jag tränar på min tolerans för kladd. Hunden cirkulerar som en hyena i periferin i hopp om smulor.
Det är så himla konstigt att det känns bättre när man rör på sig eftersom det rent evolutionärt makes no sense. Om man gör något och sedan får ont då borde man väl lärt sig att inte göra det igen?Blev lite bättre sedan jag började röra på mig Fy tusan men man tränar bäst träningsvärk med mera träning.