Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en bra dag så det går åt rätt håll nu :banana:

Idag ska jag ha första träningen med hästen. Första träningen sen i december. Jag kommer nog dö :rofl:

302242642_10159140931241819_7913325361800529670_n.jpg
 
Senast ändrad:
Ja det är helt klart en sådan där kulturell grej som jag aldrig förstått mig på men snällt accepterar. Hos oss är det dock bara just TV-uttaget det meckas med, samt uttag som vi inte har något i permanent, övriga manicker använder vi för ofta för att det ska kännas rimligt. Vet dock inte hur många gånger jag glatt kopplat in mobilladdaren i valfritt uttag för att ladda upp batteriet innan jag går ut, bara för att en timme senare inse att jag glömde slå på det förbannade uttaget så mobilen har bara legat och dött :arghh:
Tog mig en stund att lista ut varför mobilen inte laddades på hotellrummet i Edinburgh i somras.
Började felsöka och insåg att av- och på-knappen vid eluttaget inte hörde till sänglampan :D
 
Stress stress och åter stress. Skitbra detta här, haltar fram och ska få ut så många bilar som möjligt idag. Ingen kund kan lugna sig

Tur man har ställt bilarna smart så slipper jag springa allt för långt mellan bilarna ..

Men en sak är klar jag rör på mig ordentligt med fast jag har lårkaka
 
Handlat lite mjölk och smått. Ska snart ta tag i att röja upp huset efter igår och sen hämta barnet. Ska även leta reda på vem som äger vägen som går till min fastighet så den personen/företaget kan lämna in ett klagomål till IP only som inte har grävt ner all kabel utan lagt i marknivå och sen täckt igen dikter plus ett par dm till ☹️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp