Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hastflicka det var det här med att gömma Dreamies :meh:

Jag har alltså gömt dem i den randiga till vänster numera inte den gråa, men när hon väl är uppe i den grå går det lätt att kravla sig över till den randiga.

20211017_023237b.webp
 
Tack för omtanken! ❤️

Vad märkligt med ditt fall. Hade du feber eller liknande? Jag har inga andra symptom alls förutom lite huvudvärk och idag kunde jag åka in till jobbet utan problem. Så länge jag sitter/ligger ner är jag helt okej men igår när jag kom hem från jobbet gick jag runt lite i lägenheten (dammsög och liknande) och då slog det till med full kraft.

Hade gärna sluppit den här karusellen framöver 😂
Nej, inte först. Hade bara yrsel, ont i huvudet och mådde illa i ca 2 v. Sen blev jag sjuk några dagar, magsjuk. Och sen helt fri från yrsel, huvudvärk och illamående. Var samma för kunden.

Ja, Liseberg utan säkerhetsbyglar är inte så sko i flera v. 😅
 
Skalat massa äpplen och dricker kaffe 😜 Den här veckan känner jag mig otroligt produktiv. Nästa vecka går jag väl in i Skalman mood igen 😂 Snark. Både kurs intro, operation av unghäst och arbetsintervju på samma vecka.
 
Klippt några klor, i natt körde hon in sina vassa klor på insidan av låret. Vad gör kattskrället? Hon går omedelbart och vässar klorna på klöspålen och jag har ett antal mer märken på handen. Jag vägrar att gå till vet för att klippa klor.
 
Klar på intervjun, är tydligen bara 3-4 sökande kvar nu och besked kommer förhoppningsvis nästa vecka. Känns inte som om jag fick jättemycket bra sagt men de hade iaf inga fler frågor efter 50 minuters prat :p Bläh. Vågar inte tro att det blir något av det här, men jag vill fortfarande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
697
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp